Home > Studia I Stopnia > Marketing > Dzienne > Poznań > Studia I Stopnia - Marketing - Poznań - Wielkopolskie

Studia I Stopnia - Marketing - Dzienne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem WSKiZ-Wyższa Szkoła Kominikacji i Zarządzania w Poznaniu

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia I Stopnia - Marketing - Dzienne - Poznań - Wielkopolskie

  • Cele
    Studia w ramach tej specjalności dają umiejętności do pełnienia funkcji menedżerskich z obszaru kampanii promocyjnych, kreowania wizerunku organizacji, a także obsługi produkcji w dużych przedsiębiorstwach produkcyjnych itp. Absolwent tej specjalności pracuje m.in. jako: project manager, specjalista ds. public relations, account manager, analityk rynkowy, sales manager, operations manager.
  • Profil słuchacza / Wymogi
    Na studia możesz zapisać się: * w trakcie rekrutacji letniej (od maja do września) – rekrutacja odbywa się na studia stacjonarne oraz niestacjonarne * w trakcie rekrutacji wiosennej (od lutego do marca) – rekrutacja prowadzona jest na studia niestacjonarne Jak się zapisać? TRADYCYJNIE – przyjdź do Biura Rekrutacji i zabierz ze sobą: * świadectwo dojrzałości oraz świadectwo ukończenia szkoły średniej (dot. nowej matury) * 3 kolorowe zdjęcia – format jak do dowodu osobistego * kwestionariusz – wypełnisz go w Biurze Rekrutacji * dowód osobisty * książeczkę wojskową (mężczyźni) W Biurze Rekrutacji czekają na Ciebie przedstawiciele Uczelni, którzy pomogą Ci załatwić wszystkie formalności. PRZEZ INTERNET – wejdź na stronę Rekrutacji on-line, przygotuj potrzebne dokumenty i postępuj zgodnie z instrukcjami. Pozwoli Ci to zaoszczędzić czas i ominąć kolejki w momencie przyjścia do Biura Rekrutacji w celu podpisania umowy i dostarczenia dokumentów.
  • Tutuł uzyskany
    Licencjat
  • Szczegółowe informacje
    Kierunek: Zarządzanie
    Specjalność: Marketing


    Jednym z podstawowych warunków sukcesu w biznesie jest zorientowanie na klienta i użytkownika produktów. By osiągnąć ten efekt potrzebna jest specjalistyczna wiedza o mechanizmach rządzących zachowaniem rynku i klientów. Niezbędna jest umiejętność badania i analizy rynku, dostosowanie strategii firmy do zmieniającego się otoczenia oraz przełożenia tej strategii na działanie przedsiębiorstwa.

    Przedmioty podstawowe i kierunkowe:

        * Matematyka
        * Mikroekonomia
        * Podstawy zarządzania
        * Prawo
        * Marketing
        * Technologie informacyjne
        * Socjologia
        * Makroekonomiczne tendencje w gospodarce
        * Nauka o organizacji
        * Statystyka opisowa
        * Procesy informacyjne w zarządzaniu
        * Rachunkowość finansowa
        * Badania marketingowe
        * Internet
        * Ekonometria
        * Badania operacyjne
        * Rachunkowość zarządcza
        * Metody i techniki badań ekonomicznych
        * Finanse
        * Bezpieczeństwo publiczne
        * Zarządzanie zasobami ludzkimi
        * Zarządzanie jakością
        * Język obcy

    Znaczna część programu studiów biznesowych realizowana jest od II semestru w 20-osobowych specjalistycznych laboratoriach, wyposażonych w najnowocześniejszy sprzęt komputerowy. Studenci nabywają umiejętność posługiwania się biznesowym językiem angielskim, a także mają szansę uzyskania międzynarodowych certyfikatów językowych.

    W trakcie trzeciego semestru wybiera się specjalność studiów. Od tego momentu w programie studiów pojawiają się przede wszystkim przedmioty specjalizacyjne. Swoje fascynacje zagadnieniami gospodarczymi studenci rozwijają także uczęszczając na wyjątkowe przedmioty fakultatywne, które sami sobie wybierają. Po czwartym semestrze odbywa się 6-tygodniową praktykę zawodową. Zyskując dyplom licencjata WSKiZ, możesz kontynuować naukę na studiach uzupełniających magisterskich. Większość absolwentów WSKiZ, za sprawą międzyuczelnianej umowy o współpracę, kontynuuje naukę m.in. na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.

    Przedmioty kierunkowe:

        * Analiza ekonomiczna
        * Zachowania organizacyjne
        * Finanse przedsiębiorstw
        * Dowodzenie
        * Informatyka w zarządzaniu
        * Polityka gospodarcza
        * Zarządzanie strategiczne
        * Zarządzanie i planowanie marketingowe
        * Zarządzanie logistyką
        * Zarządzanie projektami
        * Operacje i techniki operacyjne
        * Negocjacje w biznesie
        * Zarządzanie produkcją
        * Gry i problemy decyzyjne
        * Ubezpieczenia
        * Etyka działań gospodarczych
        * Filozofia
        * Język obcy

    Przedmioty specjalizacyjne:

        * Decyzje marketingowe
        * Sponsoring
        * Techniki sprzedaży
        * Marketing multimedialny
        * Organizacja systemów dystrybucji
        * Projektowanie kampanii reklamowych
        * Promocja sprzedaży
        * Zarządzanie produktem
        * Strategie marketingowe
        * Seminarium dyplomowe

    Przedmioty fakultatywne:

        * Marketing międzynarodowy
        * Rynek motoryzacyjny
        * Marketing w handlu i usługach
        * Przedsiębiorstwo handlowe i usługowe
        * Marketing wewnętrzny
        * Kadry w handlu i usługach

     

Inne informacje związane z Marketing

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |