Marketing Szeptany - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem IIST Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Marketing Szeptany - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Poznań - Wielkopolskie

  • Profil słuchacza / wymogi
    Szkolenie skierowane jest do osób zainteresowanych tematyką marketingu szeptanego, jego mechanizmami, efektami oraz jego skutecznością. Do uczestnicta w szkoleniu serdecznie zachęcamy specjalistów ds. marketingu, właścicieli firm, osoby odpowiedzialne za budowanie wizerunku danej firmy lub instytucji oraz osoby zorientowane na pozyskiwanie nowych Klientów za pośrednictwem innowacyjnych metod.
  • Szczegółowe informacje
    PROGRAM SZKOLENIA
    1. Marketing szeptany - zagadnienia wstępne.
    • Marketing szeptany wobec tradycyjnych metod pozyskiwania Klientów.
    • Liderzy opinii.
    • Przykłady zastosowania marketingu szeptanego w Polsce i na świecie.
    2. Kreowanie z Klienta ambasadora, który dostarcza kolejnych Klientów poprzez własne rekomendacje.  
    • Proces powstawania ambasadora.
    • Wykorzystanie modelu Kenneta w tworzeniu poziomów obsługi Klienta.
    • Argumenty relacyjne w kreowaniu ambasadora.
    • Argumenty merytoryczne w kreowaniu ambasadora.  
    3. Przekaz ambasadora – informacje, które ma przekazywać w ramach rekomendacji  
    • Informacje na temat Firmy/Instytucji.
    • Informacje na temat poziomu obsługi.
    • Informacje na temat wiarygodności.
    • Informacje na temat doświadczenia, wiedzy, umiejętności.  
    4. Psychologia przekazu w procesie kreowania ambasadora.  
    • Efekty mnemotechniczne.
    • Pętla fonologiczna.
    • Efekt interferencji.
    • Efekt synergii.
    • Krzywa zapamiętywania.
    • Efekty komunikacyjne.
    • Struktura przekazu.
    • Proces efektywnej komunikacji.
    • Wykorzystanie efektu naturalnego tła.  
    5.  Jak przeciwdziałać czarnemu marketingowi szeptanemu?  
    • Trudne sytuacje.
    • Trudni Klienci.
    • Skrypty działania utrudniające czarny marketing szeptany. 
    6.  Podsumowanie szkolenia.
    • Praktyczne wnioski na poziomie konkretnych wskazówek.
    • Informacja zwrotna dotycząca kolejnych działań rozwojowych.
    CEL SZKOLENIA
    Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom najnowszej wiedzy oraz umiejętności formułowania strategii  z zakresu marketingu szeptanego. Praktyczne warsztaty zostaną poświęcone niestandardowym działaniom marketingowym opartym na zdobywaniu Klientów poprzez polecenia i rekomendacje.

    Uczestnicy zdobędą wiele cennych umiejętności pozwalających na samodzielne wykorzystanie mechanizmów działania marketingu szeptanego w codziennej pracy oraz będą bardzo pomocne w osiąganiu celów biznesowych danej firmy/organizacji.

Inne informacje związane z marketing

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |