Podstawy Współpracy z Mediami - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem VENTO Consulting

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Podstawy Współpracy z Mediami - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Poznań - Wielkopolskie

  • Szczegółowe informacje
    Dla kogo?
    Dla pracowników pionu marketingu, zajmujących się planowaniem kampanii reklamowych.

    Cel?
    Nabycie umiejętności współpracy z mediami.

    Metody?

    Case studies, symulacje, omówienia trenerskie, praca zespołowa, gry, burza mózgów

    Efekty?
    Dzięki szkoleniu Uczestnicy opanują umiejętności:
      • Redagowania i tworzenia tekstów reklamowych dla różnych typów środków masowego przekazu.
      • Skutecznego stosowania technik perswazji.
      • Używania ukrytych przekazów w reklamie.
      • Kreowania atrakcyjnego wizerunku sprzedawanego produktu.
    Wniosek?
    Uczestnicy szkolenia nauczą się nowoczesnych metod postępowania z mediami.

    ZAKRES SZKOLENIA:
    I.Prosta metoda pisania tekstów reklamowych:
    • Zapoznanie się z produktem.
    • Formułowanie i rozpoznanie tematu - czytanie materiałów, zapoznanie z dostępnymi informacjami.
    II. Skuteczny tekst reklamowy pośrednikiem między Klientem a produktem:
    • Formułowanie konkretnych korzyści według ich wartości dla określonego Klienta.
    •  „Ożywianie" tekstu reklamowego.
    • Emocje w odbiorze tekstu reklamowego - emocjonalne wyeksponowanie korzyści i poparcie ich logiczną argumentacją.
    • Sposoby niekonwencjonalnego przekonywania Klienta do produktu.
    • Wiarygodne informacje skutecznym sposobem na pozyskanie zaufania.
    • Rola werbalnych części składowych w przekazie reklamowym.
    • Znaczenie słów-kluczy.
    • Przykuwanie uwagi Klienta poprzez odpowiednie zastosowanie znaków interpunkcyjnych.
    • Teksty reklamowe w środkach masowego przekazu.
    III. Techniki perswazji w reklamie:
    • Rola ukrytych przekazów.
    • Język perswazji w reklamie.
    • Metafory i cytaty - potęga wyobraźni faktyczną potęgą przekazu reklamowego.
    Podany czas i zakres szkolenia są przykładowe. Istnieje możliwość dostosowania ich do potrzeb klienta

    CZAS TRWANIA: 1 dzień - 8 godzin

    AUTOR SZKOLENIA: Aneta Murakowska - Toporska

Inne informacje związane z marketing

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |