Profil słuchacza / wymogi
Adresaci studium * kadra kierownicza wyższego i średniego szczebla w przedsiębiorstwach działających (lub zamierzających działać) na rynkach zagranicznych, * menedżerowie przedsiębiorstw odpowiedzialni za strategie marketingowe w otoczeniu międzynarodowym, * właściciele firm działający na rynkach zagranicznych, * osoby zamierzające rozpocząć działalność gospodarczą na rynku zagranicznym, * inne osoby zainteresowane skuteczną strategią firmy na rynkach zagranicznych. Wymagane dokumenty: * wypełnione podanie o przyjęcie na studia wraz z ankietą osobową, które można pobrać w Biurze Rekrutacji lub ze strony internetowej, * dyplom lub odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych, * 3 podpisane imieniem i nazwiskiem zdjęcia o wymiarach 35 x 45 mm (kolorowe lub czarno-białe), * kopia dowodu osobistego (obie strony), * umowa o naukę, podpisana przez Kandydata (2 egzemplarze), * kopia dowodu wniesienia opłaty wpisowej