Home > Kursy i Szkolenia > Marketing > Legnica > Badania Marketingowe i Analizy Marketingowe – Punkt Wyjścia dla Skutecznych Działań Marketingowych - Szkolenie - Legnica - Dolnośląskie

Badania Marketingowe i Analizy Marketingowe – Punkt Wyjścia dla Skutecznych Działań Marketingowych - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Agencja Sedno

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Badania Marketingowe i Analizy Marketingowe – Punkt Wyjścia dla Skutecznych Działań Marketingowych - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Legnica - Dolnośląskie

  • Szczegółowe informacje
    Cel szkolenia
    Zapoznanie uczestników z koncepcją analitycznego i badawczego podejścia do marketingu (z uwzględnieniem metod analizy różnych obszarów działania firmy),
    a także uzyskanie wiedzy i umiejętności w zakresie planowania i realizacji badań marketingowych z wykorzystaniem różnych metod i technik badawczych (odpowiednio dobranych do danego obszaru / problemu), wraz ze współpracą z firmą badawczą.

    Uczestnicy
    Dla pracowników małych i średnich przedsiębiorstw - przede wszystkim specjalistów z obszaru marketingu, a także wszystkich, którzy są zainteresowani tematyką badań i analiz marketingowych.
    Program
    1. Zaczynamy od założeń - orientacja marketingowa firmy, strategia i cele marketingowe firmy

    2. Analiza sytuacji firmy - podstawa planowanych działań 
    • Otoczenie firmy
    • Analiza konkurencji
    • Analiza potencjału i pozycji firmy
    3. Krok dalej, czyli ocena wyników
    • Identyfikacja problemów
    • Określenie zapotrzebowania na informacje i dostępności źródeł informacji
    • Projektowanie rozwiązań
    4. Przechodzimy do sedna, czyli projektowanie i realizacja badań marketingowych
    • Przebieg procesu badawczego
    • Metody i narzędzia badawcze
    • Prezentacja i wykorzystanie wyników badania
    5. Na zakończenie - cechy dobrego badania, czyli czego unikać (dobre i złe przykłady z rynku)
    Metody

    Mini wykład z prezentacją, dyskusje moderowane, ćwiczenia (indywidualne, w parach i w małych grupach), analiza studium przypadków, symulacje, filmy.

     

Inne informacje związane z Marketing

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |