Home > Podyplomowe > Marketing > Zaoczne > Wrocław > Studia Podyplomowe-Marketing i Sprzedaż - Wrocław - Dolnośląskie

Studia Podyplomowe-Marketing i Sprzedaż - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem WSH-Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia Podyplomowe-Marketing i Sprzedaż - Zaoczne - Wrocław - Dolnośląskie

  • Cele
    Cel studium * zdobycie wszechstronnej wiedzy z zakresu: zarządzania, marketingu i technik sprzedaży - pod kątem ich praktycznego wykorzystania w działalności przedsiębiorcy na rynku, * zdobycie nowoczesnej wiedzy z zakresu: efektywnych metod zarządzania sprzedażą w firmie, technik zatrudniania, oceniania, wynagradzania i motywowania pracowników, * zapoznanie się z ogólnymi zasadami i praktycznymi działaniami marketingowymi, technikami zarządzania i sprzedaży.
  • Profil słuchacza / Wymogi
    Adresaci studium * osoby prowadzące gospodarczą działalność handlowo-usługową, wymagającej ciągłych zmian w systemie zarządzania, * pracownicy działów marketingu w przedsiębiorstwach handlowych, * osoby prowadzące działalność gospodarczą, poszukujące twórczej inspiracji dla sukcesu w biznesie, * osoby pragnące poznać nowoczesne i sprawdzone techniki sprzedaży i metody obsługi klienta. Słuchaczami studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu mogą zostać osoby legitymujące się wykształceniem wyższym (licencjackim, inżynierskim, magisterskim). Wymagane dokumenty: * wypełnione podanie o przyjęcie na studia wraz z ankietą osobową, które można pobrać w Biurze Rekrutacji lub ze strony internetowej * dyplom lub odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych, * 3 podpisane imieniem i nazwiskiem zdjęcia o wymiarach 35 x 45 mm (kolorowe lub czarno-białe), * kopia dowodu osobistego (obie strony), * umowa o naukę, podpisana przez Kandydata (2 egzemplarze), * kopia dowodu wniesienia opłaty wpisowej
  • Szczegółowe informacje
    Studia Podyplomowe - Marketing i Sprzedaż

    Plan studium
    1. Współczesny marketing.
    2. Badania rynkowe i marketingowe.
    3. Techniki sprzedaży i negocjacji.
    4. Menedżer marketingu.
    5. Satysfakcja klienta a sukces firmy.
    6. Elementy psychologii zarządzania (praca w zespole, zarządzanie czasem, sobą, stresem).
    7. Public relations.
    8. Zarządzanie produktem i marką.
    9. Marketing w biznesplanie.
    10. Komunikacja marketingowa.
    11. Internet w marketingu i sprzedaży.
    12. Psychologia konsumenta.
    13. Marketing targowy.
    14. Marketing w handlu.
    15. Interkulturowość w biznesie.
    16. Marketing i sprzedaż w praktyce.
    17. Seminarium dyplomowe.




Inne informacje związane z Marketing

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |