Bezpośredni kontakt z przedstawicielem
Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie
¡Bien! Tu solicitud ha sido enviada correctamente
Czy chcesz otrzymywać informacje o tych powiązanych kursach?
Jeszcze jedna rzecz ...
Niektóre centra pytają nas o te dane. Uzupełnij je, proszę
Szczegóły Studia Podyplomowe-Zarządzanie marketingowe - Zaoczne - Szczecin - Zachodniopomorskie
Cele
Celem studium jest dostarczenie słuchaczom niezbędnej wiedzy na temat zasad marketingu, technik marketingowych i marketingowych działań operacyjnych oraz doskonalenie umiejętności budowania efektywnych strategii marketingowych.
Profil słuchacza / wymogi
Adresatami studiów podyplomowych na kierunku „Zarządzanie marketingowe” są osoby posiadające wyższe wykształcenie i będące menadżerami niższego, średniego i wyższego szczebla zarządzania oraz planujące i realizujące się zawodowo w obszarze związanym z prowadzeniem własnej firmy.
Szczegółowe informacje
Studia Podyplomowe
Zarządzanie marketingowe
Zarządzanie marketingowe to nie tylko planowanie promocji produktów czy usług. To przede wszystkim planowanie, jakie produkty czy usługi mają największe szansę powodzenia w warunkach makro i mikroekonomicznych gospodarki rynkowej i za jaką cenę. To odpowiedź na pytanie: jak poznać i wyprzedzić konkurencję? Studium pozwala na zrozumienie znaczenia zarządzania marketingowego we współczesnych organizacjach działających w warunkach szybko zmieniającego się otoczenia.
Metodyka: Zajęcia prowadzone są przede wszystkim za pomocą interaktywnych metod pozwalającym słuchaczom na poznanie poszczególnych narzędzi marketingowych i ich wykorzystanie w ich codziennej pracy. Zajęcia prowadzone są przez specjalistów z zakresu objętego tematyką studiów.
Tematyka studiów
BLOK WPROWADZAJĄCY
Podstawy ekonomii menedżerskiej
Wstęp do organizacji i zarządzania
Elementy prawa gospodarczego
Wstęp do zarządzania marketingowego
BLOK – MARKETING W UJĘCIU OPERACYJNYM
Zachowania konsumentów
Zarządzanie produktem
Zarządzanie ceną
Zarządzanie promocją
Techniki sprzedaży i obsługi klienta
Wprowadzenie do Public Relations
Zarządzanie dystrybucją
Zarządzanie działem sprzedaży
Programy lojalnościowe
Prognozowanie sprzedaży
e-marketing
BLOK – MARKETING W UJĘCIU STRATEGICZNYM
Podstawy zarządzania strategicznego
Strategiczne planowanie marketingowe
Organizacja działalności marketingowej
Plan marketingowy
Euromarketing
Planowanie badań marketingowych
Analiza marketingowa w przedsiębiorstwie
BLOK UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKICH
Przywództwo i zarządzanie zespołem
Autoprezentacja – kreowanie wizerunku menedżera
Negocjacje w biznesie
Gra decyzyjna
Seminarium dyplomowe