Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Uczestnicy szkolenia poznają, czym jest zintegrowana komunikacja marketingowa, jakie są jej cele, jakie instrumenty można wykorzystywać w promocji placówki oraz jak opracować materiały promocyjne szkoły....
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
* Umiejętność kreowania pozytywnego wizerunku siebie i firmy;
* Skuteczność działania w sytuacjach trudnych i stresujących;
* Świadomość prezentowanego stylu bycia i jego wpływ na wizerunek firmy
w oczach klienta;
* Umiejętność lepszego...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
WYDZIAŁ SOCJOLOGII I PEDAGOGIKI W OLSZTYNIE
kierunek: Dziennikarstwo i komunikacja społeczna specjalność: Marketing medialny – II semestry
Studia mają służyć zdobywaniu przez słuchaczy wiedzy o znaczeniu i
instrumentach harmonizowania interesów publicznych...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Licencjat
Chcesz wiedzieć jak osiągać
sukcesy w działalności gospodarczej? Pragniesz poznać zasady handlu i
marketingu, promocji i public relations? Interesujesz się ponadto
ekonomią, organizacją i zarządzaniem przedsiębiorstw? Jeżeli tak, to
podejmij...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Studia mają na celu przygotowanie słuchaczy do pracy w instytucjach zajmujących się kreowaniem i zarządzaniem wizerunkiem miast i regionów. Absolwenci poznają mechanizmy budowania pozytywnego wizerunku marki społecznej, kontaktu z mediami, nauczą się opracowywać...
Kategoria:Marketing
Typ:e-learning
Na
czym polega skuteczna działalność marketingowa? Jaka jest prawidłowa, a więc
efektywna kolejność czynności i zadań marketingowych?
Uczestnicy
kursu w czasie jego trwania zdobędą wiedzę i rozwiną swe umiejętności z zakresu
organizacji...
Kategoria:Marketing
Typ:e-learning
„Nie wystarczy mieć dobry produkt,
trzeba umieć go jeszcze sprzedać”.
To tylko jedna z koncepcji
marketingu, który najczęściej kojarzony jest z umiejętnością promowania i
sprzedawania wytworzonych produktów. Szersze jego rozumienie zakłada,...
Kategoria:Marketing
Typ:e-learning
Zadaniem marketingu
relacji jest nawiązywanie, utrzymywanie i poprawianie relacji firmy z klientami
i osobami trzecimi (dostawcami, odbiorcami, partnerami), partycypującymi w korzyściach. Marketing relacji
odnosi się do wszystkich czynności marketingowych...
Kategoria:Marketing
Typ:e-learning
* zdobycie wiedzy z zakresu wykorzystywania różnorodnych strategii, form i
narzędzi marketingowych w biznesie międzynarodowym,
* zrozumienie problemów i uwarunkowań marketingu międzynarodowego na tle
procesów umiędzynarodowienia przedsiębiorstw,...
Kategoria:Marketing
Typ:e-learning
Przedmiotem kursu
jest kompleksowe przygotowanie personelu do tworzenia wizerunku instytucji
finansowej w oczach klientów oraz wskazanie sposobów budowania pozytywnego
wizerunku w świadomości nabywców i potencjalnych nabywców usług. Wobec rosnącej
konkurencji...
Kategoria:Marketing
Typ:e-learning
Budowa marki i
umiejętność skutecznego zarządzania nią stały się jednym z warunków sukcesu
strategicznego firm. Silna marka o ugruntowanej pozycji jest wartością
przyczyniającą się do umacniania i rozwoju firmy oraz do osiągania korzystnej
pozycji...
Kategoria:Marketing
Typ:e-learning
Wiedza z zakresu
komunikacji marketingowej stanowi istotną część wiedzy marketingowej,
pozwalając przedsiębiorstwu na prawidłowe funkcjonowanie i rozwój. Jest ona
potrzebna szczególnie osobom, które zajmują się promocją lub marketingiem w firmie,...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Celem szkolenia jest przygotowanie kandydata do samodzielnego prowadzania następujących działań: rozumienie i zastosowanie metod badania rynku, poznanie otoczenia biznesowego i struktur agencji marketingowych, pojęcie i rola segmentacji rynku, wybór grupy docelowej,...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Oferta działań marketingowych w zakresie operacyjnym: Przygotowywanie tekstów – opracowywanie merytoryczne, redagowanie, tłumaczenia (jęz. angielski, niemiecki, rosyjski, francuski, włoski), lokalizacja tekstów;Przygotowywanie...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Celem kształcenia na studiach podyplomowych "Badania rynkowe i marketingowe" jest nabycie nowoczesnej, praktycznej wiedzy i umiejętności w zakresie gromadzenia, przetwarzania i analizowania informacji rynkowych i marketingowych oraz ich wykorzystania w budowaniu...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Celem kształcenia na specjalności jest przygotowanie absolwenta z umiejętnościami:
* twórczego rozwijania wiedzy i jej aplikacji w praktyce gospodarczej;
* wykorzystania nauk podstawowych, ogólnoekonomicznych i specjalistycznych do formułowania i rozwiązywania...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Absolwent studiów zawodowych na specjalności marketing i turystyka
otrzymuje tytuł zawodowy licencjata. Powinien dysponować wiedzą
przyrodniczą, społeczną, ekonomiczną, organizacyjno-prawną oraz
praktycznymi umiejętnościami umożliwiającymi działalność zawodową...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Program obejmuje między innymi: politykę informacyjną, public
relations, techniki negocjacji, media trening, strategię wywierania
wpływu i zasady skutecznego lobbingu.Studia trwają dwa semestry.
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Przedmioty kształcenia ogólnego: język obcy, wychowanie zdrowotne, informatyka, przedmiot do wyboru Przedmioty podstawowe: filozofia, ekonomia, socjologia ogólna, psychologia społeczna, historia powszechna XX wieku, historia Polski XX wieku, geografia polityczna....
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Charakterystyka Głównym celem studiów jest przedstawienie marketingu i reklamy w trzech płaszczyznach: jako filozofii wyrażającej się szacunkiem do potrzeb i preferencji klientów, wiedzy, której znajomość umożliwia osiągnięcie sukcesów rynkowych oraz jako koncepcji...