Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
PROGRAM SZKOLENIA 1. Marketing szeptany - zagadnienia wstępne.
Marketing szeptany wobec tradycyjnych metod pozyskiwania Klientów. Liderzy opinii. Przykłady zastosowania marketingu szeptanego w Polsce i na świecie....
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Dla kogo?
Dla specjalistów ds. marketingu, PR, brand menagerów, kadry kierowniczej.
Cel?
Sukces marketingowy, bowiem na rynku wygrywa ten, kto sprzedaje korzyści,
jakie symbolizuje marka - nie ten, kto sprzedaje tylko sam produkt.
Metody?
Case...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Dla kogo?
Dla pracowników pionu marketingu, zajmujących się planowaniem kampanii reklamowych.
Cel?
Nabycie umiejętności współpracy z mediami.
Metody?
Case studies, symulacje, omówienia trenerskie, praca zespołowa, gry, burza mózgów
Efekty?
Dzięki...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Informacje ogólne Typ studiów: pierwszego stopnia - licencjackie Tryb studiów: stacjonarne i niestacjonarne Czas trwania: 6 semestrów (3 lata) Praktyka zawodowa: 4 tygodnie Polska stanie się trwałym ogniwem europejskich struktur
gospodarczych, a udział naszego...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Licencjat Połączenie treści związanych z kulturą i marketingiem jest podyktowane potrzebą wykształcenia menedżerów polityki rozumiejących procesy kultury politycznej, jej tradycję europejską i polską oraz współczesne wartości istotne w życiu politycznym. Jest...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Program studiów umożliwia zdobycie ogólnej wiedzy dotyczącej programów wyborczych, systemów głosowania, funkcjonowania partii politycznych, ale również umiejętności organizowania i zarządzania współczesnymi kampaniami politycznymi szczebla krajowego i lokalnego....
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Licencjat Studia na kierunku politologia umożliwiają zdobycie szerokiej wiedzy z zakresu polityki polskiej i światowej oraz umiejętności diagnozowania problemów politycznych i społecznych, kreowania wizerunku organizacji, prowadzenia kampanii wyborczych, zarządzania...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Celem studiów jest przekazanie wszechstronnej wiedzy i umiejętności z zakresu kosmetologii i kosmetykologii. Studia Podyplomowe: Kosmetologia i Marketing Produktu Kosmetycznego Czas trwania studiów: 2 semestry ( lub trzy semestry dla osób
pracujących/...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Licencjat Nabyta wiedza ekonomiczna, marketingowa oraz techniczna w ramach specjalności pozwoli na samodzielne przygotowywanie planów marketingowych, prowadzenie i współudział w badaniach rynku motoryzacyjnego, planowanie i prowadzenie działań reklamowych i PR-owych.
Absolwent...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Licencjat Studia w ramach tej specjalności dają umiejętności do pełnienia funkcji menedżerskich z obszaru kampanii promocyjnych, kreowania wizerunku organizacji, a także obsługi produkcji w dużych przedsiębiorstwach produkcyjnych itp.
Absolwent tej specjalności...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
MARKETINGOWA PREZENTACJA DZIAŁALNOŚCI FIRMY i nowego produktu z wykorzystaniem narzędzi informatycznych PROGRAM SZKOLENIA 1. Istota promocji firmy na rynku i promocji nowego produktu. 2. Wykorzystanie oprogramowania MS...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Celem studiów jest wykształcenie specjalistów profesjonalnie i bezpośrednio zajmujących się sprzedażą, którzy potrafią utrzymywać dobre kontakty z klientami, skutecznie zwiększają efektywność swojego działania poprzez łączenie wiedzy o strategii marketingowej...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Słuchacze studiów zdobędą wiedzę potrzebną do samodzielnego wdrożenia strategii marketingowych. Podczas zajęć słuchacze zapoznają się między innymi ze specyfiką sektora usług we współczesnej gospodarce, procesem planowania marketingowego, segmentacją nabywców...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Licencjat Absolwenci kierunku zarządzanie (otrzymują tytuł licencjata) przyswajają sobie niezbędne podstawy teoretyczne z zakresu nauk ekonomicznych i zarządzania, a także z dyscyplin komplementarnych, oraz uzyskują umiejętności analizy otoczenia przedsiębiorstwa,...