Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
PROGRAM SZKOLENIA 1. Marketing szeptany - zagadnienia wstępne.
Marketing szeptany wobec tradycyjnych metod pozyskiwania Klientów. Liderzy opinii. Przykłady zastosowania marketingu szeptanego w Polsce i na świecie....
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Dla kogo?
Dla specjalistów ds. marketingu, PR, brand menagerów, kadry kierowniczej.
Cel?
Sukces marketingowy, bowiem na rynku wygrywa ten, kto sprzedaje korzyści,
jakie symbolizuje marka - nie ten, kto sprzedaje tylko sam produkt.
Metody?
Case...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Dla kogo?
Dla pracowników pionu marketingu, zajmujących się planowaniem kampanii reklamowych.
Cel?
Nabycie umiejętności współpracy z mediami.
Metody?
Case studies, symulacje, omówienia trenerskie, praca zespołowa, gry, burza mózgów
Efekty?
Dzięki...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
MARKETINGOWA PREZENTACJA DZIAŁALNOŚCI FIRMY i nowego produktu z wykorzystaniem narzędzi informatycznych PROGRAM SZKOLENIA 1. Istota promocji firmy na rynku i promocji nowego produktu. 2. Wykorzystanie oprogramowania MS...