Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Licencjat Połączenie treści związanych z kulturą i marketingiem jest podyktowane potrzebą wykształcenia menedżerów polityki rozumiejących procesy kultury politycznej, jej tradycję europejską i polską oraz współczesne wartości istotne w życiu politycznym. Jest...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Program studiów umożliwia zdobycie ogólnej wiedzy dotyczącej programów wyborczych, systemów głosowania, funkcjonowania partii politycznych, ale również umiejętności organizowania i zarządzania współczesnymi kampaniami politycznymi szczebla krajowego i lokalnego....
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Celem studiów jest przekazanie wszechstronnej wiedzy i umiejętności z zakresu kosmetologii i kosmetykologii. Studia Podyplomowe: Kosmetologia i Marketing Produktu Kosmetycznego Czas trwania studiów: 2 semestry ( lub trzy semestry dla osób
pracujących/...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Celem studiów jest wykształcenie specjalistów profesjonalnie i bezpośrednio zajmujących się sprzedażą, którzy potrafią utrzymywać dobre kontakty z klientami, skutecznie zwiększają efektywność swojego działania poprzez łączenie wiedzy o strategii marketingowej...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Słuchacze studiów zdobędą wiedzę potrzebną do samodzielnego wdrożenia strategii marketingowych. Podczas zajęć słuchacze zapoznają się między innymi ze specyfiką sektora usług we współczesnej gospodarce, procesem planowania marketingowego, segmentacją nabywców...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Licencjat Absolwenci kierunku zarządzanie (otrzymują tytuł licencjata) przyswajają sobie niezbędne podstawy teoretyczne z zakresu nauk ekonomicznych i zarządzania, a także z dyscyplin komplementarnych, oraz uzyskują umiejętności analizy otoczenia przedsiębiorstwa,...