Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
PROGRAM SZKOLENIA 1. Marketing szeptany - zagadnienia wstępne.
Marketing szeptany wobec tradycyjnych metod pozyskiwania Klientów. Liderzy opinii. Przykłady zastosowania marketingu szeptanego w Polsce i na świecie....
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Dla kogo?
Dla specjalistów ds. marketingu, PR, brand menagerów, kadry kierowniczej.
Cel?
Sukces marketingowy, bowiem na rynku wygrywa ten, kto sprzedaje korzyści,
jakie symbolizuje marka - nie ten, kto sprzedaje tylko sam produkt.
Metody?
Case...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Dla kogo?
Dla pracowników pionu marketingu, zajmujących się planowaniem kampanii reklamowych.
Cel?
Nabycie umiejętności współpracy z mediami.
Metody?
Case studies, symulacje, omówienia trenerskie, praca zespołowa, gry, burza mózgów
Efekty?
Dzięki...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Licencjat Połączenie treści związanych z kulturą i marketingiem jest podyktowane potrzebą wykształcenia menedżerów polityki rozumiejących procesy kultury politycznej, jej tradycję europejską i polską oraz współczesne wartości istotne w życiu politycznym. Jest...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Program studiów umożliwia zdobycie ogólnej wiedzy dotyczącej programów wyborczych, systemów głosowania, funkcjonowania partii politycznych, ale również umiejętności organizowania i zarządzania współczesnymi kampaniami politycznymi szczebla krajowego i lokalnego....
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Licencjat Studia na kierunku politologia umożliwiają zdobycie szerokiej wiedzy z zakresu polityki polskiej i światowej oraz umiejętności diagnozowania problemów politycznych i społecznych, kreowania wizerunku organizacji, prowadzenia kampanii wyborczych, zarządzania...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Celem studiów jest przekazanie wszechstronnej wiedzy i umiejętności z zakresu kosmetologii i kosmetykologii. Studia Podyplomowe: Kosmetologia i Marketing Produktu Kosmetycznego Czas trwania studiów: 2 semestry ( lub trzy semestry dla osób
pracujących/...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Licencjat Nabyta wiedza ekonomiczna, marketingowa oraz techniczna w ramach specjalności pozwoli na samodzielne przygotowywanie planów marketingowych, prowadzenie i współudział w badaniach rynku motoryzacyjnego, planowanie i prowadzenie działań reklamowych i PR-owych.
Absolwent...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Licencjat Studia w ramach tej specjalności dają umiejętności do pełnienia funkcji menedżerskich z obszaru kampanii promocyjnych, kreowania wizerunku organizacji, a także obsługi produkcji w dużych przedsiębiorstwach produkcyjnych itp.
Absolwent tej specjalności...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
MARKETINGOWA PREZENTACJA DZIAŁALNOŚCI FIRMY i nowego produktu z wykorzystaniem narzędzi informatycznych PROGRAM SZKOLENIA 1. Istota promocji firmy na rynku i promocji nowego produktu. 2. Wykorzystanie oprogramowania MS...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Celem studiów jest wykształcenie specjalistów profesjonalnie i bezpośrednio zajmujących się sprzedażą, którzy potrafią utrzymywać dobre kontakty z klientami, skutecznie zwiększają efektywność swojego działania poprzez łączenie wiedzy o strategii marketingowej...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Słuchacze studiów zdobędą wiedzę potrzebną do samodzielnego wdrożenia strategii marketingowych. Podczas zajęć słuchacze zapoznają się między innymi ze specyfiką sektora usług we współczesnej gospodarce, procesem planowania marketingowego, segmentacją nabywców...