Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
To szkolenie jest przygotowane specjalnie dla menedżerów małych i średnich firm. W dzisiejszych czasach marketing jest sposobem zarządzania i podstawą strategii rozwoju firmy. Wiedza dotycząca budowania marketingowego sukcesu firmy jest niezbędna...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Kariera zawodowa
Absolwenci specjalności Marketing polityczny są przygotowani do pracy w
biurach poselskich i sztabach wyborczych, agencjach realizujących
kampanie wizerunkowe polityków i partii politycznych oraz w komórkach
informacyjnych instytucji i organów...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Kariera zawodowa
Absolwenci specjalności Marketing polityczny są przygotowani do pracy w
biurach poselskich i sztabach wyborczych, agencjach realizujących
kampanie wizerunkowe polityków i partii politycznych oraz w komórkach
informacyjnych instytucji i organów...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Uczestnicy szkolenia poznają, czym jest zintegrowana komunikacja marketingowa, jakie są jej cele, jakie instrumenty można wykorzystywać w promocji placówki oraz jak opracować materiały promocyjne szkoły....
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Celem szkolenia jest przygotowanie kandydata do samodzielnego prowadzania następujących działań: rozumienie i zastosowanie metod badania rynku, poznanie otoczenia biznesowego i struktur agencji marketingowych, pojęcie i rola segmentacji rynku, wybór grupy docelowej,...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Oferta działań marketingowych w zakresie operacyjnym: Przygotowywanie tekstów – opracowywanie merytoryczne, redagowanie, tłumaczenia (jęz. angielski, niemiecki, rosyjski, francuski, włoski), lokalizacja tekstów;Przygotowywanie...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Przedmioty kształcenia ogólnego: język obcy, wychowanie zdrowotne, informatyka, przedmiot do wyboru Przedmioty podstawowe: filozofia, ekonomia, socjologia ogólna, psychologia społeczna, historia powszechna XX wieku, historia Polski XX wieku, geografia polityczna....
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Charakterystyka Głównym celem studiów jest przedstawienie marketingu i reklamy w trzech płaszczyznach: jako filozofii wyrażającej się szacunkiem do potrzeb i preferencji klientów, wiedzy, której znajomość umożliwia osiągnięcie sukcesów rynkowych oraz jako koncepcji...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Charakterystyka W praktyce zarządzania nowoczesnym przedsiębiorstwem, marketingowe zarządzanie odgrywa coraz większą rolę. Wpływa na to szereg czynników, z których najważniejszym jest stale rosnąca konkurencja i presja kosztów. Coraz częściej o sukcesie rynkowym...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Charakterystyka Wdrażanie skutecznych metod marketingowych, efektywnej komunikacji z rynkiem oraz umiejętność przewidywania potrzeb konsumentów i trafny wybór strategii reklamowej dają podstawę do osiągania sukcesów przedsiębiorstwa w gospodarce rynkowej....
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Magister Studia mają na celu dostarczenie wiedzy teoretycznej i praktycznej niezbędnej do pracy w zakresie marketingu i reklamy, organizowania i kierowania inicjatywami politycznymi i ich otoczeniem medialnym oraz tworzenia strategii politycznych, związanych z...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Licencjat Specjalność Marketing, Reklama i Nowe Media obejmuje najszybciej rozwijający się i jeden z najbardziej dochodowych rynków na świecie. Studia na tej specjalności pozwolą zdobyć kompleksową wiedzę z zakresu najnowocześniejszych technik marketingu, reklamy...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Licencjat Studia I Stopnia Kierunek-Zarządzanie Specjalność-Marketing i Komunikacja Społeczna Przedmioty ogólne filozofia, socjologia, logika (2 do wyboru). psychologia, historia i teoria sztuki, historia myśli ekonomicznej (2 do wyboru)....
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Otrzymują dyplom (świadectwo) ukończenia studiów podyplomowych według wzoru ustalonego rozporządzeniem ministra Edukacji Narodowej i Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 12.10.1993 r. - przekazywanie nowoczesnej wiedzy z zakresu zarządzania zamówieniami...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Celem studiów jest doskonalenie kompetencji i umiejętności osób odpowiedzialnych za decyzje marketingowe w instytucjach finansowych. Studia nie tylko przyczynią się do poszerzenia wiedzy uczestników w obszarze marketingu usług finansowych, ale również stworzą...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Celem studiów jest doskonalenie kompetencji i umiejętności osób odpowiedzialnych za decyzje marketingowe w przedsiębiorstwach farmaceutycznych. Sylwetka absolwenta
Absolwenci tych studiów podyplomowych powinni posiąść następujące umiejętności:
- Identyfikowania...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Charakterystyka W praktyce zarządzania nowoczesnym przedsiębiorstwem, marketingowe zarządzanie odgrywa coraz większą rolę. Wpływa na to szereg czynników, z których najważniejszym jest stale rosnąca konkurencja i presja kosztów. Coraz częściej o sukcesie rynkowym...