Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Celem szkolenia jest przygotowanie kandydata do samodzielnego prowadzania następujących działań: rozumienie i zastosowanie metod badania rynku, poznanie otoczenia biznesowego i struktur agencji marketingowych, pojęcie i rola segmentacji rynku, wybór grupy docelowej,...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Charakterystyka Głównym celem studiów jest przedstawienie marketingu i reklamy w trzech płaszczyznach: jako filozofii wyrażającej się szacunkiem do potrzeb i preferencji klientów, wiedzy, której znajomość umożliwia osiągnięcie sukcesów rynkowych oraz jako koncepcji...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Otrzymują dyplom (świadectwo) ukończenia studiów podyplomowych według wzoru ustalonego rozporządzeniem ministra Edukacji Narodowej i Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 12.10.1993 r. - przekazywanie nowoczesnej wiedzy z zakresu zarządzania zamówieniami...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Celem studiów jest doskonalenie kompetencji i umiejętności osób odpowiedzialnych za decyzje marketingowe w instytucjach finansowych. Studia nie tylko przyczynią się do poszerzenia wiedzy uczestników w obszarze marketingu usług finansowych, ale również stworzą...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Celem studiów jest doskonalenie kompetencji i umiejętności osób odpowiedzialnych za decyzje marketingowe w przedsiębiorstwach farmaceutycznych. Sylwetka absolwenta
Absolwenci tych studiów podyplomowych powinni posiąść następujące umiejętności:
- Identyfikowania...