Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Charakterystyka W praktyce zarządzania nowoczesnym przedsiębiorstwem, marketingowe zarządzanie odgrywa coraz większą rolę. Wpływa na to szereg czynników, z których najważniejszym jest stale rosnąca konkurencja i presja kosztów. Coraz częściej o sukcesie rynkowym...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Charakterystyka Wdrażanie skutecznych metod marketingowych, efektywnej komunikacji z rynkiem oraz umiejętność przewidywania potrzeb konsumentów i trafny wybór strategii reklamowej dają podstawę do osiągania sukcesów przedsiębiorstwa w gospodarce rynkowej....
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Magister Studia mają na celu dostarczenie wiedzy teoretycznej i praktycznej niezbędnej do pracy w zakresie marketingu i reklamy, organizowania i kierowania inicjatywami politycznymi i ich otoczeniem medialnym oraz tworzenia strategii politycznych, związanych z...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Licencjat Specjalność Marketing, Reklama i Nowe Media obejmuje najszybciej rozwijający się i jeden z najbardziej dochodowych rynków na świecie. Studia na tej specjalności pozwolą zdobyć kompleksową wiedzę z zakresu najnowocześniejszych technik marketingu, reklamy...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Licencjat Studia I Stopnia Kierunek-Zarządzanie Specjalność-Marketing i Komunikacja Społeczna Przedmioty ogólne filozofia, socjologia, logika (2 do wyboru). psychologia, historia i teoria sztuki, historia myśli ekonomicznej (2 do wyboru)....
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Studia, poza praktycznym przygotowaniem do wypełniania funkcji marketingowej, mają uwrażliwić uczestników na konsekwencje zmian zachodzących w otoczeniu funkcjonowania przedsiębiorstwa, nauczyć profesjonalnego stosowania instrumentów i narzędzi marketingowych...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Magister Umiejętne zarządzanie sprzedażą i marketingiem firmy przesądza o jej sukcesie na dzisiejszym wymagającym rynku i wyróżnia ją spośród setek konkurentów. Studia na tej specjalności wzbogacą wiedzę absolwentów Finansów i Rachunkowości m.in. o narzędzia marketingowe,...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Uczestnicy po ukończonym szkoleniu będą :
* rozumieli zakres i ważność działań marketingowych
* potrafili stosować w swojej działalności właściwe narzędzia marketingu
* umieli dokonywać analizy pozycji swojego przedsiębiorstwa
* rozumieli proces podejmowania...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Celem studium jest dostarczenie słuchaczom niezbędnej wiedzy na temat zasad marketingu, technik marketingowych i marketingowych działań operacyjnych oraz doskonalenie umiejętności budowania efektywnych strategii marketingowych. Studia Podyplomowe Zarządzanie...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Licencjat Seminarium na tym profilu daje dobrą podstawę do prowadzenia w przyszłości działu marketingu lub własnej firmy. W programie największy nacisk kładziony jest na zagadnienia dotyczące zarządzania marketingowego, promocji oraz badań rynku. Studia I Stopnia...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Licencjat Studia I Stopnia- Marketing Polityczny Przedmioty: Grupa treści kształcenia ogólnego: * Język obcy (egzamin na poziomie B2 w dowolnym semestrze) * Filozofia * Socjologia * Socjotechnika * Ochrona własności intelektualnej * Technologie informacyjne...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Licencjat Studia I Stopnia- Menadżer Marki Przedmioty: Grupa treści kształcenia ogólnego: * Język obcy (egzamin na poziomie B2 w dowolnym semestrze) * Historia gospodarcza * Psychologia * Socjologia * Technologie informacyjne * Wychowanie fizyczne * Bezpieczeństwo...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Licencjat Studia I Stopnia-Kreowanie Marki Przedmioty: Grupa treści kształcenia ogólnego: * Język obcy (egzamin na poziomie B2 w dowolnym semestrze) * Historia gospodarcza * Psychologia * Socjologia * Technologie informacyjne * Wychowanie fizyczne * Bezpieczeństwo...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Studia I Stopnia-Marketing Przedmioty: Grupa treści kształcenia ogólnego: * Język obcy (egzamin na poziomie B2 w dowolnym semestrze) * Historia gospodarcza * Psychologia * Socjologia * Technologie informacyjne * Wychowanie fizyczne * Bezpieczeństwo i higiena...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Cel studium
* zdobycie wszechstronnej wiedzy z zakresu: zarządzania, marketingu i technik sprzedaży - pod kątem ich praktycznego wykorzystania w działalności przedsiębiorcy na rynku,
* zdobycie nowoczesnej wiedzy z zakresu: efektywnych metod zarządzania sprzedażą...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Cel studium
* dostarczenie uczestnikom aktualnej wiedzy z marketingu i komunikacji międzykulturowej wymaganej w prowadzeniu biznesu na rynkach zagranicznych,
* zdobycie przez uczestników praktycznych umiejętności tworzenia i realizacji strategii marketingowych...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Magister Studia II Stopnia- Zarządzanie Specjalność- Marketing i Komunikacja w Biznesie Wykaz przedmiotów na kierunek Zarządzanie (II stopień) Przedmioty Ścieżka A Grupa treści podstawowych - Wspólczesne koncepcje zarządzania - Współczesne kierunki ekonomii...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Celem studiów jest przekazanie słuchaczom wiedzy dotyczącej najnowszych rozwiązań z dziedziny marketingu, która może być wykorzystywana do budowania przewagi konkurencyjnej oraz komunikacji z szeroko rozumianym otoczeniem. Studia przeznaczone są przede wszystkim...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Licencjat Połączenie treści związanych z kulturą i marketingiem jest podyktowane potrzebą wykształcenia menedżerów polityki rozumiejących procesy kultury politycznej, jej tradycję europejską i polską oraz współczesne wartości istotne w życiu politycznym. Jest...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Program studiów umożliwia zdobycie ogólnej wiedzy dotyczącej programów wyborczych, systemów głosowania, funkcjonowania partii politycznych, ale również umiejętności organizowania i zarządzania współczesnymi kampaniami politycznymi szczebla krajowego i lokalnego....