Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Charakterystyka studiów podyplomowych:
czas trwania: 2 semestry, tryb i miejsce prowadzenia zajęć:
niestacjonarne, zjazdy 2-dniowe (sobota-niedziela), Katedra Ekonomiki
Rolnictwa i Informatyki, uzyskane kwalifikacje: Świadectwo Ukończenia Studiów Podyplomowych,...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Charakterystyka studiów podyplomowych: a) czas trwania: 2 semestry; b)
tryb i miejsce prowadzenia zajęć: niestacjonarne, zjazdy 2-dniowe:
sobota - niedziela (co 2-3 tyg.), Katedra Technologii Maszyn, c) uzyskane kwalifikacje: Świadectwo Ukończenia Studiów...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Studia, poza praktycznym przygotowaniem do wypełniania funkcji marketingowej, mają uwrażliwić uczestników na konsekwencje zmian zachodzących w otoczeniu funkcjonowania przedsiębiorstwa, nauczyć profesjonalnego stosowania instrumentów i narzędzi marketingowych...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Magister Umiejętne zarządzanie sprzedażą i marketingiem firmy przesądza o jej sukcesie na dzisiejszym wymagającym rynku i wyróżnia ją spośród setek konkurentów. Studia na tej specjalności wzbogacą wiedzę absolwentów Finansów i Rachunkowości m.in. o narzędzia marketingowe,...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Licencjat Specjalność "Marketing" - sylwetka absolwenta
Celem kształcenia na specjalności "marketing i reklama" jest przygotowanie do wykonywania zawodu menedżera, specjalisty ds. marketingu i reklamy oraz do pełnienia wszelkich funkcji związanych z promocją...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
... czyli planuj i przeprowadzaj takie działania, aby klienci chcieli kupować Twoje usługi
Szkolenie pokazuje, jak powinien
pracować skuteczny dział marketingu i sprzedaży w obiekcie hotelowym.
Celem jest przekazanie uczestnikom wiedzy i doskonalenie...