Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Celem kształcenia podyplomowego w zakresie tego programu jest zdobycie
wiedzy w zakresie zarządzania i marketingu w aspekcie ich
integralności. Absolwenci powinni posiąść umiejętność we wdrażaniu
koncepcji marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem z marketingiem
pełniącym...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
WYDZIAŁ SOCJOLOGII I PEDAGOGIKI W OLSZTYNIE
kierunek: Dziennikarstwo i komunikacja społeczna specjalność: Marketing medialny – II semestry
Studia mają służyć zdobywaniu przez słuchaczy wiedzy o znaczeniu i
instrumentach harmonizowania interesów publicznych...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Celem kształcenia na specjalności jest przygotowanie absolwenta z umiejętnościami:
* twórczego rozwijania wiedzy i jej aplikacji w praktyce gospodarczej;
* wykorzystania nauk podstawowych, ogólnoekonomicznych i specjalistycznych do formułowania i rozwiązywania...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Absolwent studiów zawodowych na specjalności marketing i turystyka
otrzymuje tytuł zawodowy licencjata. Powinien dysponować wiedzą
przyrodniczą, społeczną, ekonomiczną, organizacyjno-prawną oraz
praktycznymi umiejętnościami umożliwiającymi działalność zawodową...