Studia Podyplomowe - Promocja i Marketing Jednostek Samorządu Terytorialnego - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem WSEI-Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia Podyplomowe - Promocja i Marketing Jednostek Samorządu Terytorialnego - Zaoczne - Lublin - Lubelskie

  • Cele
    Celem studiów jest dostarczenie specjalistycznej i kompleksowej wiedzy w zakresie promocji miast, gmin i regionów, kształcenie kadr na rzecz tworzenia nowoczesnych narzędzi atrakcyjności inwestycji, powiększenia konkurencyjności miast , gmin i regionów.Studia w szczególności przeznaczone są dla kadr samorządów gminnych, powiatowych i wojewódzkich.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Warunki przyjęcia * złożenie dyplomu ukończenia studiów wyższych (magisterskich, inżynierskich, licencjackich) * wypełnienie kwestionariusza zgłoszeniowego dostępnego w sekretariacie WSEI i Fundacji "OIC Poland" * wypełnienie podania o przyjęci na studia * przedstawienie dowodu uiszczenia opłaty wpisowej * dostarczenie dwóch zdjęćRekrutacja odbywa się bez egzaminów wstępnych. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
  • Tutuł uzyskany
    Absolwenci otrzymują * Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Ekonomii i Innowacji w Lublinie * Dyplom Menedżerski Fundacji "OIC Poland"
  • Szczegółowe informacje
    Studia Podyplomowe: "Marketing terytorialny"

    Organizatorzy studiów
      
      * Polska Fundacja Ośrodków Wspomagania Rozwoju Gospodarczego "OIC Poland" w Lublinie
        * Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie

    Organizacja zajęć
        * studia trwają 2 semestry
        * zajęcia odbywają się w piątki (od 16.00) soboty i niedziele (od 9.00) raz w miesiącu w siedzibie WSEI i Fundacji "OIC Poland"
        * program obejmuje 180 godzin zajęć

    Warunki ukończenia

        * aktywny udział w zajęciach
        * pozytywne zaliczenie wszystkich egzaminów
        * wniesienie wymaganej opłaty za studia

    Ramowy program studiów
        * Zarządzanie firmą
        * Marketing terytorialny - podstawy teoretyczne
        * Marketing firmy
        * Techniki promocyjne
        * Gospodarka zasobami środowiska przyrodniczego
        * Środowisko kulturowe
        * Planowanie przestrzenne
        * Gospodarka terenami
        * Seminarium dyskusyjne

    Korzyści dla absolwentów
    Ukończenie Studiów Podyplomowych "Marketing terytorialny" podwyższa kwalifikacje w zakresie promocji miast, gmin i regionów.

Inne informacje związane z marketing

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |