Studia Podyplomowe - Zarządzanie i Marketing - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem WSPA-Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia Podyplomowe - Zarządzanie i Marketing - Zaoczne - Lublin - Lubelskie

  • Cele
    Studia mają na celu dostarczenie specjalistycznej wiedzy i praktycznych umiejętności niezbędnych do zarządzania organizacją w warunkach gospodarki rynkowej
  • Profil słuchacza / wymogi
    Studia przeznaczone są dla absolwentów wyższych szkół, o specjalnościach innych niż Zarządzanie i marketing – kadry kierowniczej różnych szczebli organizacji oraz osób pragnących zdobyć nowe kwalifikacje zawodowe.
  • Szczegółowe informacje
    Studia Podyplomowe: Zarządzanie i Marketing

    Tryb nauki i czas trwania

    Studia trwają trzy semestry. Zajęcia odbywają się w soboty i niedziele, co dwa lub trzy tygodnie. Program studiów obejmuje 336 godzin zajęć realizowanych podczas 21 zjazdów. Zajęcia prowadzone są w formie wykładów, ćwiczeń i laboratoriów.

    Wykładowcy

    Kadrę dydaktyczną stanowią wykładowcy Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie i Politechniki Lubelskiej oraz doświadczeni praktycy.

    Materiały

    Słuchacze otrzymują komplet bezpłatnych materiałów dydaktycznych opracowanych przez prowadzących zajęcia.

    Warunki ukończenia studiów

    Warunkiem ukończenia studiów jest aktywny udział w zajęciach, wykazanie się właściwym poziomem wiedzy i uzyskanie wymaganych zaliczeń i egzaminów przewidzianych w programie studiów oraz zdanie ustnego egzaminu końcowego.

    Program studiów

    Podstawy nauki o przedsiębiorstwie (16 godzin)
    Przedsiębiorstwo na rynku finansowym (12 godzin)
    Zarządzanie przedsiębiorstwem (20 godzin)
    Psychologia zarządzania (12 godzin)
    Zarządzanie zasobami ludzkimi (24 godziny)
    Podstawy marketingu (20 godzin)
    Analiza rynku i strategia marketingowa (20 godzin)
    Promocja przedsiębiorstwa i produktu (24 godziny)
    Negocjacje i techniki sprzedaży (20 godzin)
    Zarządzanie jakością (12 godzin)
    Zarządzanie logistyczne (12 godzin)
    Zarządzanie strategiczne (12 godzin)
    Rachunkowość finansowa (24 godziny)
    Analiza ekonomiczno-finansowa (20 godzin)
    Rachunkowość zarządcza (24 godziny)
    Biznes plan (16 godzin)
    Prawo cywilne (8 godzin)
    Prawo gospodarcze (8 godzin)
    Prawo podatkowe (8 godzin)
    Prawo pracy (8 godzin)
    Komputerowe wspomaganie decyzji (16 godzin)


Inne informacje związane z marketing

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |