Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Uczestnicy:\r\n Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które budują wizerunek firmy w \r\nkontaktach z klientami ale nie sprzedają, zajmują się natomiast \r\norganizacją/ realizacją zamówień czy też rozwiązywaniem zgłaszanych \r\nprzez klienta problemów....
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Uczestnicy:\r\n Szkolenie przeznaczone jest dla handlowców z doświadczeniem w \r\nkontaktach z klientami, z wiedzą o swoim produkcie/usłudze. Każdorazowo \r\npowstaje w oparciu o szczegółową analizę potrzeb (zgłaszane problemy, \r\ntrudne sytuacje, nowe wyzwania),...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Uczestnicy: Szkolenie\r\n może być poprowadzone tak, aby uwzględniać specyfikę branży i przyjęty w\r\n firmie model rozmów handlowych (spotkania, wysyłana oferta, rozmowy \r\ntelefoniczne). Szkolenie może być realizowane na poziomie podstawowym \r\n(np. dla...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
Uczestnicy:\r\n Adresatami warsztatów są osoby uczestniczące w negocjacjach z \r\ndłużnikami – ze względu na zaawansowany charakter prowadzonego treningu \r\nsugerowana jest podstawowa znajomość negocjacji windykacyjnych. \r\nKształtowanie postawy:...
Kategoria:Prawo Inne
Typ:W ciągu tygodnia
Uczestnicy:\r\n Osoby zajmujące się windykacją należności. Pracownicy i kierownicy \r\ndziałów windykacji. Osoby zajmujące się zarządzaniem kredytem kupieckim,\r\n pracownicy i kierownicy działów odpowiedzialnych za stosowanie \r\nzabezpieczeń umów handlowych....
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
Uczestnicy: Adresatami szkolenia są specjaliści ds. windykacji terenowej, osoby bezpośredni kontaktujące się z dłużnikami. Kształtowanie postawy: Celem\r\n szkolenia jest poznanie metod i zasad prowadzenia rozmów windykacyjnych\r\n w kontakcie bezpośrednim,...
Kategoria:Zarządzanie Firmą
Typ:W ciągu tygodnia
Uczestnicy: Adresatami\r\n szkolenia są windykatorzy stacjonarni ,osoby kontaktujące się z \r\nklientami w sprawie zadłużeń, oraz osoby pracujące w działach \r\nwindykacji. Kształtowanie postawy: Celem\r\n trenera jest przekazanie uczestnikom metod i zasad...
Kategoria:Prawo Inne
Typ:W ciągu tygodnia
Uczestnicy: Szkolenie kierowane jest do: \r\n pracowników komórek organizacyjnych, do których obowiązków należy pozasądowe ściąganie należności; pracowników firm windykacyjnych, zajmujących się pozasądowym i sądowym ściąganiem należności; asystentów prawników...
Kategoria:Pielęgniarstwo
Typ:W ciągu tygodnia
CZAS TRWANIA 80h PROGRAM I MODUŁ. teoria - min. 40h , w tym:
- podstawy anatomii i fizjologii 4 h,
- rodzaje opieki 4 h,
- pielęgnacja osób starszych i przewlekle chorych 8 h,
- żywienie 4 h,
- leczenie - przechowywanie leków, drogi podawania,...
Kategoria:Tworzenie i Zarządzanie Firmą
Typ:W ciągu tygodnia
CZAS TRWANIA 160 godziny
PROGRAM Bloki tematyczne:
1.Podstawy formalno – prawne prowadzenia dzialalności gospodarczej – 20 godzin
- omówienie przepisów prawnych dotyczących prowadzenia dzialalności gospodarczeej
- rodzaje działalności gospodarczej;...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Proces kształtowania marki: jej tożsamości, nazwy oraz wizerunku w realiach polskiego rynku.
Szkolenie ma na celu prezentacje zagadnień związanych z procesem
tworzeniem marki. W jego trakcie uczestnicy będą mogli zapoznać się z
podstawowymi elementami tego...
Kategoria:Coaching
Typ:W ciągu tygodnia
Po szkoleniu będziesz wiedział: na czym polega aspekt „wspieram” w roli menedżera
jakie są podstawowe narzędzia pracy menedżera w roli coacha
jakie korzyści może wydobyć menedżer ze stosowania tego instrumentarium Program szkolenia
Dwa aspekty pracy menedżera:...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
Budowanie kontaktu z pacjentem
Dobry
kontakt z pacjentem jest warunkiem efektywnej pracy lekarza, a tym
samym „zdrowienia” pacjenta. Z jednej strony pozwala lekarzowi lepiej
zrozumieć pacjenta, poznać jego potrzeby i problemy, z drugiej postawić
odpowiednią...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
Radzenie sobie z trudnymi emocjami pacjenta (lęk, złość, wstyd)
W zawód lekarza wpisane jest, częstsze niż w innych profesjach,
kontaktowanie się z osobami przeżywającymi silne emocje – złość (od
niewielkiej irytacji do silnego wzburzenia), lęk (od...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
Asertywność w kontaktach z pacjentem Lekarze, mają stały kontakt z ludźmi,
którzy przeżywają silne emocje, zatracają zdolność logicznego myślenia,
stają się zdeterminowani i zdecydowani zrobić wszystko dla siebie i
swoich bliskich, nie dbając o wszystkich...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
Przekazywanie złych (trudnych, niepomyślnych) wiadomości
W zawód lekarza wpisane jest
przekazywanie pacjentowi informacji, których nie chciałby on usłyszeć.
Sytuacja jest wówczas trudna dla obydwu stron – i dla tego, który jest
posłańcem złych wiadomości,...
Kategoria:Rozwój Kardy Kierowniczej
Typ:W ciągu tygodnia
Cele szkolenia
Zdiagnozowanie i doskonalenie umiejętności i cech „przywódczych”.
Opis szkolenia
Co w rzeczywistości oznacza efektywne przywództwo? Jakie cechy
powinien posiadać lider zespołu? Aby każdy z Was mógł odpowiedzieć sobie
na te pytania,...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Cele szkolenia
Rozszerzenie posiadanej wiedzy o komunikowaniu się i zwiększenie indywidualnej efektywności w komunikacjiOkreślenie i wykorzystanie w praktyce mechanizmów sprzedaży i czynników zapewniających sukcesy na tym poluOpanowanie konkretnych umiejętności...
Kategoria:Rozwój Kardy Kierowniczej
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia
Zwiększenie świadomości oraz kontroli własnych emocji i reakcji na nieUmiejętność radzenia sobie w sytuacjach konfliktowychZdolność rozpoznawania emocji u innychWykorzystanie inteligencji emocjonalnej jako narzędzia w tworzeniu efektywnych relacji...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
Cele szkolenia
Identyfikacja własnego stylu budowania więzi ze współpracownikami i
mocnych stron w zakresie skutecznego oddziaływania na innych w
kontaktach w firmie oraz z klientamiPraktyczne ćwiczenie nowych metod wywierania wpływu w różnych sytuacjachRozwijanie...