Oceny Pracownicze w Praktyce - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Better Poland

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Oceny Pracownicze w Praktyce - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Wrocław - Dolnośląskie

  • Szczegółowe informacje
    Cele szkolenia
    1. Pogłębienie, poszerzenie, zdobycie i utrwalenie wiedzy z zakresu:
      • Funkcji i procesu komunikacji menedżerskiej nastawionej na realizację celów i budowanie relacji
      • Skutecznych technik komunikacyjnych
      • Budowania zaangażowania emocjonalnego podległych pracowników
      • Metod i technik prowadzenia tzw. rozmów menedżerskich i udzielania motywującego feedbacku pracownikom
      • Celów i metod oceny okresowej
      • Korzyści wynikających z oceny
    2. Zdobycie i doskonalenie umiejętności i zdolności z zakresu:
      • Stosowania technik komunikacji
      • Stosowania zaawansowanych menedżerskich narzędzi komunikacyjnych
      • Technik przekazywania informacji zwrotnej (feedback) i prowadzenia rozmowy oceniającej z pracownikiem
      • Diagnozowania poziomu rozwoju pracownika – kompetencji i motywacji
      • Wytyczania celów rozwojowych dla pracownika
      • Skutecznych metod motywowania i budowania zaangażowania pracownik
      • Wdrożenie dekalogu osoby oceniającej
    3. Wykształcenie i utrwalenie postaw:
      • Traktowania komunikacji jako najważniejszego menedżerskiego narzędzia przywódczego
      • Odpowiedzialności za jasną, zwięzłą i spójną komunikację
      • Akceptowania błędów popełnianych przez osoby i zespoły pod warunkiem wyciągania wniosków w celu zwiększenia kwalifikacji i zapobieżenia podobnym błędom w przyszłości
      • Przekonania o konieczności systematycznego feedbacku menedżerskiego
      • i budowania kultury feedbacku w organizacji i podległym zespole
      • Gotowości do osobistego modelowania i promowania oczekiwanych zachowań pracowniczych
      • Nastawienia na wykorzystanie każdej sytuacji zawodowej do zwiększania kompetencji – indywidualnego i zespołowego uczenia się
    Metody pracy:
    • Ćwiczenia indywidualne
    • Ćwiczenia grupowe
    • Prezentacja PPT
    • Dyskusja
    • Test
    • Case study
    • Mini wykład
    • Scenki rodzajowe
    • Wykład interaktywny
    • Videofeedback - warsztat z wykorzystaniem kamery
    • Feedback trenera
    Czas trwania:
    14 godzin (2 dni)
    Szczegóły programu:
    I DZIEŃ:
    1. Wprowadzenie do zajęć
    2. Kluczowe kompetencje menedżera budujące jego sprawność w procesie oceniania pracowników
    3. Metody i techniki skutecznej komunikacji menedżerskiej nastawionej na udzielanie motywującej informacji zwrotnej
    4. Feedback jako kluczowa sprawność interpersonalna menedżera i wprowadzenie do prowadzenia rozmów oceniających
    5. Menedżerskie narzędzia komunikacji z zespołem – „Expose szefa” i ”Trudne rozmowy menedżerskie”
    II DZIEŃ:
    1. Wybrane menedżerskie metody i narzędzia motywowania i budowania zaangażowania pracowników. Rozmowa oceniająca
    2. Sporne problemy oceniania. Reguły , metody i procedury efektywnego oceniania pracowników
    3. Praktyka rozmów oceniających - warsztat z użyciem kamery
    4. Sesja podsumowująca

Inne informacje związane z planowanie zasobów ludzkich

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |