Kategoria:Zarządzanie Firmą
Typ:Zaoczne
Uczestnicy – zarząd firmy i kadra kierownicza - zdobędą wiedzę
i umiejętności w zakresie zasad i metodologii diagnozowania
i zarządzania sytuacjami kryzysowymi. Moduł-Zarządzanie Zarządzanie firmą w kryzysie Program szkolenia * Diagnostyka kryzysu w przedsiębiorstwie:...
Kategoria:Zarządzanie Firmą
Typ:Zaoczne
Celem projektu jest podwyższenie i dostosowanie kwalifikacji osób pracujących do potrzeb regionalnej gospodarki poprzez wsparcie rozwoju zawodowego osób pracujących, które
z własnej inicjatywy zainteresowane są nabyciem nowych, uzupełnieniem lub podwyższeniem...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
MARKETINGOWA PREZENTACJA DZIAŁALNOŚCI FIRMY i nowego produktu z wykorzystaniem narzędzi informatycznych PROGRAM SZKOLENIA 1. Istota promocji firmy na rynku i promocji nowego produktu. 2. Wykorzystanie oprogramowania MS...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Umiejętność zaplanowania i wdrożenia w placówce świadomej polityki kontaktów z mediami. Kurs:
Kontakt z mediami Obszary tematyczne * obszary współpracy z mediami, * zasady kontaktów z dziennikarzami,...
Kategoria:Zarządzanie Agencją Nieruchomościami
Typ:W ciągu tygodnia
Kształtowanie umiejętności tworzenia wizerunku placówki oświatowej.
Marketing i budowanie wizerunku placówki oświatowej Obszary tematyczne * tożsamość a wizerunek placówki, * otoczenie, ...
Kategoria:Zarządzanie Agencją Nieruchomościami
Typ:W ciągu tygodnia
Kształtowanie umiejętności:
- tworzenia koncepcji międzynarodowych projektów partnerskiej współpracy szkół,
- działania na rzecz podniesienia jakości kształcenia,
- podniesienia kwalifikacji kadry bezpośrednio zaangażowanej w edukację szkolną. Uświadamianie potrzeby...
Kategoria:Zarządzanie Agencją Nieruchomościami
Typ:W ciągu tygodnia
- Uświadomienie słuchaczom złożoności roli dyrektora.
- Refleksja nad własnym stylem kierowania.
- Kształtowanie umiejętności zarządczych. Kurs:
Rola dyrektora w strategicznym zarządzaniu szkołą/placówką Obszary tematyczne - Diagnoza stylu...
Kategoria:Telekomunikacja
Typ:e-learning
Celem kursu jest zapoznanie uczestników z:
* Metodami modulacji i demodulacji sygnałów analogowych i cyfrowych,
* Technikami zwielokrotniania sygnałów w dziedzinie czasu, częstotliwości i długości fal,
* Właściwościami kanałów komunikacyjnych,...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
CELE MODUŁU I
"Komunikacja w relacjach międzyludzkich i w organizacji"
Zapoznanie uczestników z podstawowymi zasadami skutecznej komunikacji
werbalnej i niewerbalnej w relacjach interpersonalnych i w organizacji:
prezentacja podstawowych elementów procesu...
Kategoria:Kierowanie Projektami
Typ:W ciągu tygodnia
Kurs zawiera wiedzę potrzebną przy realizowaniu projektów unijnych i składaniu wniosków o dofinansowanie z UE.
Obejmuje 54 godziny zajęć Specjalista ds. programów europejskich LP Tematyka; Ilość godzin 1 Wykorzystanie...
Kategoria:Zasoby Ludzkie
Typ:W ciągu tygodnia
Celem kursu jest zdobycie podstawowej wiedzy z zakresu:
* zasad funkcjonowania biura firmy i organizacji pracy biurowej,
* praktycznych umiejętności samodzielnego prowadzenia biura, w tym organizacji pracy dyrektora
* prowadzenia dokumentacji...
Kategoria:Administracja-ogólne
Typ:W ciągu tygodnia
Zaświadczenie o ukończeniu kursu (MEN).
Kurs może się też kończyć egzaminem przeprowadzonym wg zasad określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3. lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności...
Kategoria:Administracja Publiczna - ogólne
Typ:W ciągu tygodnia
Cel
Celem kursu jest przygotowanie uczestników do złożenia egzaminu przed Państwową Komisją Egzaminacyjną uprawniającego do zasiadania w radach nadzorczych spółek z udziałem Skarbu Państwa. Ustawa o komercjalizacji i prywatyzacji przedsiębiorstw państwowych...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
CELE SZKOLENIA
Poznanie podstawowych zasad i technik marketingu bezpośredniego. Określenie roli, jaką marketing bezpośredni może pełnić w promocyjnej i handlowej działalności firmy. Zdobycie praktycznych umiejętności operowania najważniejszymi narzędziami marketingu...
Kategoria:Zarządzanie Agencją Nieruchomościami
Typ:W ciągu tygodnia
CELE SZKOLENIA
Zrozumienie przez uczestników szkolenia roli, jaką w procesie efektywnej pracy odgrywają procedury zarządzania czasem. Poznanie technik kontrolowania i planowania czasu oraz zdobycie umiejętności praktycznego ich wykorzystania.
CZAS TRWANIA
Jeden...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
CELE SZKOLENIA
Zapoznanie uczestników z najważniejszymi zasadami skutecznej komunikacji interpersonalnej, a także metodami i technikami negocjacji handlowych oraz spowodowanie - poprzez intensywny trening - by umiejętnie się nimi posługiwali.
CZAS TRWANIA
Dwa...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
CELE SZKOLENIA
Prezentacja metod i technik, za pomocą których przedsiębiorstwo może wywierać pożądany wpływ na otoczenie i własnych pracowników (wzbudzając ich poczucia tożsamości z firmą). Poznanie sposobów podnoszenia efektywności komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa,...
Kategoria:Audyt Jakości
Typ:Zaoczne
Przygotowanie do egzaminu CGAP® (Certified Government Auditing Professional® – Dyplomowany Audytor Sektora Publicznego), będącego specjalistycznym certyfikatem przeznaczonym dla osób, które zamierzają zdobyć kwalifikacje audytora wewnętrznego w jednostkach finansowych...
Kategoria:Logistyka
Typ:W ciągu tygodnia
METODY
WYBORU I OCENY DOSTAWCÓW
Cena:
593 PLN
+ 23% VAT
Informacje
dodatkowe:
Data:
Katowice 3
czerwca 2016 r., Wrocław 10 czerwca 2016 r.,
Miejsce: Wrocław, WenderEDU
Business Center, ul. Św....
Kategoria:Handel Międzynarodowy
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest: przekazanie
aktualnych informacji o najnowszej wersji Incoterms® 2010, nowej
klasyfikacji reguł i nowych terminach, o zmianach w stosunku do
Incoterms 2000 oraz o zasadach prawidłowego i bezpiecznego stosowania
reguł w kontraktach handlowych,analiza...