Kategoria:Stosunki Międzynarodowe
Typ:e-learning
Przedmiotem zainteresowania międzynarodowych stosunków
gospodarczych są zasady i
mechanizmy rządzące gospodarką. Światowa gospodarka to obszar dynamicznych
przemian i rozwijających się rynków - stąd złożoność i wielowymiarowość
związanych z...
Kategoria:Marketing
Typ:e-learning
Zadaniem marketingu
relacji jest nawiązywanie, utrzymywanie i poprawianie relacji firmy z klientami
i osobami trzecimi (dostawcami, odbiorcami, partnerami), partycypującymi w korzyściach. Marketing relacji
odnosi się do wszystkich czynności marketingowych...
Kategoria:Marketing
Typ:e-learning
* zdobycie wiedzy z zakresu wykorzystywania różnorodnych strategii, form i
narzędzi marketingowych w biznesie międzynarodowym,
* zrozumienie problemów i uwarunkowań marketingu międzynarodowego na tle
procesów umiędzynarodowienia przedsiębiorstw,...
Kategoria:Marketing
Typ:e-learning
Przedmiotem kursu
jest kompleksowe przygotowanie personelu do tworzenia wizerunku instytucji
finansowej w oczach klientów oraz wskazanie sposobów budowania pozytywnego
wizerunku w świadomości nabywców i potencjalnych nabywców usług. Wobec rosnącej
konkurencji...
Kategoria:Marketing
Typ:e-learning
Budowa marki i
umiejętność skutecznego zarządzania nią stały się jednym z warunków sukcesu
strategicznego firm. Silna marka o ugruntowanej pozycji jest wartością
przyczyniającą się do umacniania i rozwoju firmy oraz do osiągania korzystnej
pozycji...
Kategoria:Ekonomia
Typ:e-learning
1. Poznanie podstawowych pojęć z makroekonomii.
2. Kształcenie umiejętności wykorzystania pozyskanej wiedzy.
3. Rozumienie, analizowania, interpretacja zjawisk ekonomicznych i ich
praktyczne wykorzystanie w działalności zawodowej. Makroekonomia...
Kategoria:Stosunki Międzynarodowe
Typ:e-learning
Globalizacja, mimo
że ma korzenie w cywilizacji zachodniej, w istotny sposób wpływa na rozwój
państw azjatyckich i afrykańskich, które w większości nie osiągnęły jeszcze
odpowiedniego rozwoju i zostały poza nawiasem zachodzących procesów bądź...
Kategoria:Marketing
Typ:e-learning
Wiedza z zakresu
komunikacji marketingowej stanowi istotną część wiedzy marketingowej,
pozwalając przedsiębiorstwu na prawidłowe funkcjonowanie i rozwój. Jest ona
potrzebna szczególnie osobom, które zajmują się promocją lub marketingiem w firmie,...
Kategoria:Stosunki Międzynarodowe
Typ:e-learning
1 maja 2004 r. — na mocy Traktatu Akcesyjnego z 2003 r.
— Polska, wraz z dziewięcioma innymi państwami, stała się członkiem Unii Europejskiej,
a obywatele naszego państwa stali się obywatelami UE. W ten sposób nasz kraj
włączony został w procesy
integracyjne,...
Kategoria:Finansowanie Projektów
Typ:e-learning
Fundusze
strukturalne są instrumentami wykorzystywanymi przez Unię Europejską w celu zmniejszenia różnic w
poziomie rozwoju ekonomicznego oraz kapitału ludzkiego między państwami
członkowskimi. Kurs obejmuje zagadnienia dotyczące zasad funkcjonowania...
Kategoria:Tworzenie i Zarządzanie Firmą
Typ:e-learning
Z punktu widzenia
przeobrażeń dzisiejszego rynku można stwierdzić, że wiedza z zakresu
współdziałania przedsiębiorstw staje się niezbędnym elementem wykształcenia
współczesnego menedżera. Ma ona nie tylko wymiar teoretyczny, ale jest przede
wszystkim dziedziną...
Kategoria:Odpowiedzialność Biznesu
Typ:e-learning
Wszyscy kierujemy się pewnymi zasadami w życiu
prywatnym i zawodowym. Zasady te dotyczą między innymi wartości takich jak prawda, uczciwość, sprawiedliwość,
rzetelność. Są to zasady etyki.
Etycznego postępowania oczekujemy...
Kategoria:Ekonomia
Typ:e-learning
Ekonomika
przedsiębiorstwa stanowi interdyscyplinarną dyscyplinę wiedzy, która
wykorzystuje różnorodne metody badań naukowych. Co więcej, badania
teoretyczne w ekonomice
przedsiębiorstwa są ściśle powiązane z praktyką,...
Kategoria:Ekonomia
Typ:e-learning
Wiedza z zakresu ekonomii stała się
niezbędnym elementem kształcenia na wielu kierunkach studiów - zarówno
ekonomicznych, jak i z zakresu nauk społecznych. Bardzo często znajomość
ekonomii jest traktowana jako część kwalifikacji zawodowych, przydatnych...
Kategoria:Administracja-ogólne
Typ:e-learning
Administracja publiczna stanowi nieodzowny, integralny
element otaczającej nas rzeczywistości. Większość z nas, nie licząc wiedzy
zdobytej jeszcze w szkole, poznaje organizację i funkcjonowanie administracji
publicznej głównie przez doświadczenie,...
Kategoria:Ekonomia
Typ:W ciągu tygodnia
Summer University is a very popular idea among students from all over the world.
Summer University Warsaw (SUW) is a 2-week-long course on economics and management carried out by Warsaw School of Economics (SGH). The program is organized during summer holidays,...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Celem szkolenia jest przygotowanie kandydata do samodzielnego prowadzania następujących działań: rozumienie i zastosowanie metod badania rynku, poznanie otoczenia biznesowego i struktur agencji marketingowych, pojęcie i rola segmentacji rynku, wybór grupy docelowej,...
Kategoria:Zarządzanie - ogólne
Typ:Zaoczne
Osoba zarządzająca sprzedażą musi być zdolna do korzystania z
najsilniejszych narzędzi sprzedażowych i marketingowych w celu
osiągania najlepszych wyników. Po opanowaniu teoretycznych i
praktycznych umiejętności uczestnik szkolenia będzie w stanie rozwiązać
problemy...
Kategoria:Zarządzanie w Biznesie
Typ:Zaoczne
PLAN:
Część I: MARKETING
Zasady, cele i sens marketingu: marketing jako filozofia zarządzania
i jako ważna funkcja w strukturze przedsiębiorstwa, rynek, jego...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Oferta działań marketingowych w zakresie operacyjnym: Przygotowywanie tekstów – opracowywanie merytoryczne, redagowanie, tłumaczenia (jęz. angielski, niemiecki, rosyjski, francuski, włoski), lokalizacja tekstów;Przygotowywanie...