Kategoria:Audyt Jakości
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia Po zakończeniu szkolenia uczestnik będzie potrafił: - zbudować mapę procesów biznesowych, - zdefiniować mierniki oceny efektywności procesu, - określić przepływ pracy w ramach procesu (zdefiniować procedury), - zdefiniować obieg dokumentów...
Kategoria:Zarządzanie w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Asertywność to posiadanie i
wyrażanie własnego zdania. To bezpośrednie wyrażanie emocji i postaw w
granicach nie naruszających praw i psychicznego terytorium innych osób.
Jest to umiejętność nabyta. Zachowanie asertywne to umiejętność, dzięki
której ludzie...
Kategoria:Administracja Przedsiębiorstw
Typ:W ciągu tygodnia
CEL SZKOLENIA: Nabycie
umiejętności i niezbędnej wiedzy w zakresie właściwego postępowania z
korespondencją, organizowania i nadzorowania właściwego obiegu
dokumentów wewnątrz firmy, a także profesjonalnego przechowywania
dokumentów. W związku z
wejściem...
Kategoria:Finansowanie Projektów
Typ:W ciągu tygodnia
Szkolenie adresowane jest do
przedsiębiorców, pracowników przedsiębiorstw, które zamierzają pozyskać
środki UE na rozwój i poprawę konkurencyjności firmy. Program szkolenia - Obszary wsparcia Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa...
Kategoria:Logistyka
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest zapoznanie Uczestników z zarządzaniem łańcuchem dostaw, fizycznym przemieszczaniem towarów i towarzyszące temu ruchowi czynności obsługowe w pośrednich punktach składowania, które mają ułatwić przepływ produktów w magazynie jak i eliminacja...
Kategoria:Rozwój Kardy Kierowniczej
Typ:W ciągu tygodnia
§ Rozwijanie zdolności do pełnienia ról kierowniczych
§ Doskonalenie umiejętności efektywnego porozumiewania się z pracownikami
§ Świadome kształtowanie własnego stylu kierowania
§ Konstruktywne radzenie sobie z sytuacją konfliktową...
Kategoria:Logistyka
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest przygotowanie słuchaczy do zarządzania i usprawniania procesów logistycznych związanych z zakupami w przedsiębiorstwie. 1. ZAKUPY W PRZEDSIĘBIORSTWIE: a) znaczenie zakupów, b) czynniki kształtujące funkcję zakupów, c) strategie...
Kategoria:Rozwój Kardy Kierowniczej
Typ:W ciągu tygodnia
,,Jak Cię widzą, tak się piszą” -to stare przysłowie nie traci współcześnie na ważności. Wręcz przeciwnie nabiera coraz to większego znaczenia. W dobie komercjalizacji i wzrastającej konkurencyjności umiejętności prezentacji swoich mocnych stron są niezwykle...
Kategoria:Rozwój Kardy Kierowniczej
Typ:W ciągu tygodnia
- umocnienie pozycji lidera w zespole,
- podniesienie efektywności dzięki zastosowaniu zarządzania zgodnego z indywidualnymi zdolnościami przywódcy,
- umiejętne wprowadzanie zmian,
- komunikacja wewnątrz zespołu,
-...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
* zapoznanie się ze strukturą organizacyjną firmy oraz różnicami wynikającymi z uwarunkowań kulturowych
* zaprezentowanie zalet i wad wynikających z różnic kulturowych
* przedstawienie zasad przenikania się płaszczyzn personalnej i kulturowej w środowisku...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
INTELIGENCJA EMOCJONALNA KOBIETY i MĘŻCZYZNY, CZYLI JAK JĄ WYKORZYSTAĆ DLA OSIĄGNIĘCIA SUKCESU
Korzyści:
Zrozumienie kompetencji emocjonalnych w życiu zawodowym Zwiększanie poziomu świadomości własnych uczuć Doskonalenie umiejętności rozumienia siebie...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Korzyści:
Poznanie jak powstają emocje Diagnoza obecnego poziomu Inteligencji Emocjonalnej Sposoby wpływania na emocje Poznanie prostych technik antystresowych Zbudowanie umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami Rozwinięcie umiejętności...
Kategoria:Zarządzanie Zmianą
Typ:W ciągu tygodnia
Korzyści: Poznanie zasad poszukiwania i tworzenia innowacji Opracowania planu zarządzania innowacją Pogłębienia świadomości bycia przedsiębiorczym Poznanie technik kreatywnego myślenia stosowanych w biznesie Rozwój świadomości w zakresie ważności...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Korzyści:
Poznanie reguł rządzących komunikacją, czynników wpływających na jej skuteczność oraz przekraczanie barier komunikacyjnych Wzrost odpowiedzialności za inicjowanie komunikacji oraz efekty końcowe porozumiewania się z innymi Zwiększenie skuteczności...