Kategoria:Zarządzanie w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Cena:
1 115 PLN
Skuteczne negocjacje zakupowe Zakupy jako nieodłączna część łańcucha dostaw stają się kluczowym elementem w strategicznym zarządzaniu w organizacji. Jeśli chcesz używać profesjonalnych narzędzi kupieckich stosowanych w większości korporacji, aby skutecznie...
Kategoria:Logistyka
Typ:W ciągu tygodnia
Cena:
593 PLN
Metody Wyboru l Oceny Dostawców. Wybór dostawcy jest dla firmy decyzją o znaczeniu strategicznym. Od dostawcy zależy jakość i cena Waszych produktów, usług oraz terminowość i niezawodność ich dostaw. Podczas zajęć · dowiesz się...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
„Czy mogłabym wyglądać nieziemsko?”-zadajesz sobie to pytanie przeglądając zdjęcia w najnowszym numerze ulubionego magazynu lub oglądając filmy z Audrey Hepburn czy Grace Kelly? Pozwól, że odpowiemy. Tak! Możesz wyglądać fantastycznie,...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia
Uczestnicy szkolenia
zapoznają się z metodami kreowania pozytywnego wizerunku instytucji
oraz najważniejszymi technikami public relations. Zdobędą umiejętności
opracowywania strategii public relations...
Kategoria:Administracja Publiczna - ogólne
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest nauka
przygotowania procesu negocjacji, przeprowadzenia ich oraz
zakończenia sukcesem. Uczestnik ma okazję samodzielnie wcielić się w
role negocjatorów i sprawdzić w jakiej...
Kategoria:Rozwój Kardy Kierowniczej
Typ:W ciągu tygodnia
Szkolenie ma na celu
wskazanie praktycznych i sprawdzonych sposobów na odnalezienie się w
nowej roli - menedżera, poznanie swoich mocnych stron i zaplanowania
sukcesu.
Efekty po szkoleniu:
poznanie zasad delegowania...
Kategoria:Zarządzanie Produkcją
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest
przekazanie praktycznej wiedzy i umiejętności dla liderów produkcyjnych
z zakresu zarządzanie podległym zespołem. Szkolenie umożliwi
uświadomienie sobie znaczenia właściwego informowania,...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia
Zapoznanie uczestników z
koncepcją strategicznego i planowego podejścia do marketingu (z
uwzględnieniem orientacji i celów firmy oraz analizy aktualnej sytuacji
marketingowej), a także uzyskanie wiedzy i...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia
Zapoznanie uczestników z
koncepcją marketingu-mix (kompleksowe podejście do marketingu w firmie),
a także uzyskanie wiedzy i umiejętności w zakresie planowania i
realizacji kampanii reklamowych (w tym współpracy...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia
Podczas szkolenia
zajmujemy się wszystkimi aspektami budującymi w naturalny sposób
komunikację wewnętrzną w firmach za pomocą dokumentacji firmowej.
Opowiemy i pokażemy, że nawet faktura jest nośnikiem wizerunku...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia
Zapoznanie uczestników z
koncepcją analitycznego i badawczego podejścia do marketingu (z
uwzględnieniem metod analizy różnych obszarów działania firmy), a
także uzyskanie wiedzy i umiejętności w zakresie...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia
Zdobycie wiedzy na temat specyfiki wydarzeń określanych mianem event’ów firmowych Zdobycie i rozwinięcie zdolności organizacyjnych i poszerzenie gamy pomysłów Wskazanie sposobów organizowania...
Kategoria:Administracja-ogólne
Typ:W ciągu tygodnia
Dzień I. Obsługa klienta i gościa firmy
Etapy profesjonalnej obsługi klienta,Podstawy procesu komunikacji (komunikacja werbalna i niewerbalna,
rola pierwszego wrażenia, mowa ciała, techniki aktywnego słuchania),Elementy pozytywnej autoprezentacji,Trudne sytuacje...
Kategoria:Zarządzanie w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
CELE SZKOLENIA:
Dostarczenie lub pogłębienie wiedzy oraz zdobycie umiejętności z
zakresu efektywnego zarządzania zespołem. Program obejmuje merytoryczny
i praktyczny warsztat profesjonalnego...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
PLAN SZKOLENIA:
- PR wewnętrzny i zewnętrzny – wzajemne zależności
- Katastrofalne skutki przedwczesnego rozgłosu
- Elementy firmowego zestawu PR
- Co może zbudować korzystny wizerunek instytucji?
- Konieczność testowania, czyli PR-owy skok na „głęboki...
Kategoria:Audyt Jakości
Typ:Zaoczne
Przygotowanie do egzaminu CGAP® (Certified Government Auditing Professional® – Dyplomowany Audytor Sektora Publicznego), będącego specjalistycznym certyfikatem przeznaczonym dla osób, które zamierzają zdobyć kwalifikacje audytora wewnętrznego w jednostkach finansowych...
Kategoria:Logistyka
Typ:W ciągu tygodnia
METODY
WYBORU I OCENY DOSTAWCÓW
Cena:
593 PLN
+ 23% VAT
Informacje
dodatkowe:
Data:
Katowice 3
czerwca 2016 r., Wrocław 10 czerwca 2016 r.,
Miejsce: Wrocław, WenderEDU
Business Center, ul. Św....
Kategoria:Zarządzanie Produkcją
Typ:W ciągu tygodnia
PLANOWANIE I STEROWANIE PRODUKCJĄ. ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRODUCENTA ZA WYRÓB
Przedstawiamy Państwu propozycję szkolenia
zaprojektowanego przez specjalistę-praktyka posiadającego wieloletnie
doświadczenie w planowaniu, organizacji i wdrażaniu...
Kategoria:Logistyka
Typ:W ciągu tygodnia
Program
ŹRÓDŁA OSZCZĘDNOŚCI
Zwiększenie wolumenu zakupówWzrost konkurencji pomiędzy dostawcamiZwiększenie atrakcyjności współpracy z firmą kupującąPoszukiwanie alternatywnych produktów
i dostawców ...
Kategoria:Kierowanie Produkcją
Typ:W ciągu tygodnia
Spotkania pracowników powinny odbywać się w każdej organizacji. Problem polega na tym, że duża część tych spotkań jest nudna i mało efektywna.
Co więcej wielu pracowników uważa, że „więcej” można załatwić „poza
spotkaniem”. Nie jest rzadkością, że spotkania...