Szef Idealny - Efektywne Zarządzanie Zespołem - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Business Bridge Group

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Szef Idealny - Efektywne Zarządzanie Zespołem - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Wrocław - Dolnośląskie

  • Szczegółowe informacje
    CELE SZKOLENIA:
    Dostarczenie lub pogłębienie wiedzy oraz zdobycie umiejętności z zakresu efektywnego zarządzania zespołem. Program obejmuje merytoryczny i praktyczny warsztat profesjonalnego koordynowania zespołów pracowniczych oraz kontroli nad konfliktami zachodzącymi w miejscu pracy.
    Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań międzyludzkich, uczą się rozpoznawania i rozumienia technik osiągania autorytetu oraz właściwego zarządzania sytuacją kryzysową w zespole. Rozpoznają techniki sprzedażowe stosowane w handlu, wyćwiczą zachowania asertywne oraz opanują techniki blokujące mechanizmy manipulacyjne.

    PLAN SZKOLENIA:

    - Zasada stawiania celów S.M.A.R.T.
    - 7 nawyków skutecznego działania wg Stephena R. Covey"a
    - Motywowanie zespołu ("Złota jedenastka motywacji")
    - Techniki manipulacyjne w zespole
    - Efektywna komunikacja z zespołem- asertywny szef
    - Zachowanie agresywne vs. zachowanie ulegle szefa (korzyści i straty)
    - Asertywny gniew szefa (4 stopnie P. Butler)
    - Typologia konfliktów wynikających z hierarchii zawodowej
    - Radzenie sobie z konfliktem zawodowym (sposoby)
    - Style rozwiązywania konfliktów zawodowych a zrozumienie wysyłanych komunikatów
    - Tajniki udanej komunikacji w pracy
    - Umiejętności aktywnego słuchani
    - Zasady komunikacji komunikatów niewerbalnych
    - Zasady komunikacji według analizy transakcyjnej
    - Zarządzanie przez konflikt
    - Poszukiwanie nowych praktyk (elementy benchmarkingu)
    - Manowce zarządzania (szef bez autorytetu)

    METODOLOGIA:
    Szkolenie ma charakter warsztatowy, wykorzystujący aktywne metody angażujące wszystkich uczestników. 75% programu szkoleniowego to stosowane ćwiczenia umiejętności w danym zakresie tematycznym.
    Spotkania prowadzone są metodą warsztatową z wykorzystaniem:
    - symulacji sytuacyjnej,
    - case studies,
    - pracy indywidualnej i w podgrupach,
    - wideotreningu,
    - elementów coachingu,
    - metody kuli śnieżnej,
    - dyskusji moderowanej i innych.

    Podczas szkolenia uczestnicy uczą się i pracują na sytuacjach z własnego życia, z jakimi mają do czynienia w codziennej pracy zawodowej.
    Otrzymywane przez uczestników materiały szkoleniowe przygotowywane są ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji zawodowych opisywanych przez uczestników szkolenia. Zawierają opisy technik do indywidualnego zastosowania, gruntowne analizy sytuacji, przykłady praktyczne i gotowe rozwiązania do zastosowania w codziennej pracy.

    TRENER:
    Posiada ponad 7 letnie doświadczenie pracy konsultingowej w obszarze obsługi Klienta, zarządzania i organizacji procesów biznesowych oraz w sektorze kompetencji miękkich. Pracuje w obszarze rozwoju osobistego i zawodowego, umiejętności komunikacyjnych, interpersonalnych, związanych z rozwiązywaniem problemów i konfliktów, rozwojem kreatywności oraz kompetencji przywódczych i liderskich. Ważne jest dla niej, aby uczestnicy szkoleń jak najwięcej doświadczali i żeby realnie wprowadzali do swojej praktyki nowe rozwiązania, umiejętności i poddawali je własnej ocenie. Dużą wagę przy realizacji szkoleń i coachingu przykłada do budowania przestrzeni: swobodnej wymiany myśli, akceptacji różnorodności, poszerzaniu perspektywy i kontaktu bazującego na rozwoju, oraz do warsztatowego przyswajania treści szkoleniowych. Zawodowo zajmuje się tworzeniem programów szkoleniowych w dziedzinie nowoczesnych form motywacji. Prowadzi warsztaty z zakresu technik pamięciowych i metod przyswajania wiedzy. Specjalizuje się w zakresie: obsługa klienta i techniki sprzedaży, doskonalenie komunikacji, perswazja i obrona przed manipulacją, radzenie sobie ze stresem, asertywność, profilaktyka wypalenia zawodowego, oraz szkolenia dla menedżerów z zakresu podstawowych umiejętności zarządzania podwładnymi, wystąpień publicznych, motywowania, coachingu i prowadzeniu trudnych rozmów.

Inne informacje związane z Zarządzanie w Biznesie

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |