METODY WYBORU I OCENY DOSTAWCÓW

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Vademecum – Konferencje i Szkolenia Sp. z o.o.

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły METODY WYBORU I OCENY DOSTAWCÓW - W ciągu tygodnia - Wrocław - Dolnośląskie

  • Szczegółowe informacje

    METODY WYBORU I OCENY DOSTAWCÓW


    Cena: 593 PLN + 23% VAT



    Informacje dodatkowe:

    Data: Katowice 3 czerwca 2016 r., Wrocław 10 czerwca 2016 r.,

    Miejsce: Wrocław, WenderEDU Business Center, ul. Św. Józefa 1/3.

    Katowice, Silesian Hotel***; ul. Szybowcowa 1A



    Szczegółowe informacje o kursie



    Wybór dostawcy jest dla firmy decyzją o znaczeniu strategicznym. Od dostawcy zależy jakość i cena Waszych produktów, usług oraz terminowość i niezawodność ich dostaw.

    Podczas zajęć

    · dowiesz się jak dobrać najskuteczniejsze w Twojej branży techniki oceny i kwalifikacji

    dostawców,

    · zidentyfikujesz kluczowe czynniki wpływające na wybór optymalnego dostawcy,

    · poznasz bardzo dużo praktycznych wskazówek i przykładów z życia.



    I. WYBÓR DOSTAWCÓW W UJĘCIU STRATEGICZNYM

    Strategiczny Plan Kategorii

    1. Analiza rynku dostawców . Narzędzia budowy wiedzy o rynku (RFI – zapytanie o

    informację, RFP – zapytanie o propozycję, RFQ – zapytanie o ofertę).

    2. Przygotowanie Strategii dla kategorii z wykorzystaniem metodologii „Six Bucket”.

    Określenie kierunków strategicznych rozwoju dostawców i ich kontrybucji do naszego

    biznesu.

    3. Precyzyjne pozycjonowanie na osi siła słabość, profesjonalne narzędzia kupieckie – „Matryca Kraljic” oraz „Model Wiatraka” i model „11Cs”.

    4. Budowa w pełni zintegrowanego łańcucha dostaw – metodologia LEAN wykorzystywana w integracji logistycznej z dostawcą (modele: VMI, CS, KANBAN).

    5. Budowanie wiedzy o produkcie/usłudze – profesjonalne narzędzie kupieckie „Should Cost Model”.




    II. WYBÓR DOSTAWCÓW W UJĘCIU TAKTYCZNYM

    1. Walidacja dostawcy

    a) Walidacja dostawcy i walidacja oferty – profesjonalne narzędzie kupieckie

    metoda ”0-10”

    b) Audyt jako narzędzie walidacji dostawcy - zgodnie z metodologią branży automotive „VDA”

    c) Analiza stabilności finansowej dostawcy – wskaźnik z-score, „Quick Ratio”




    2. Budowanie modelu kosztowego

    uwzględniającego wszystkie elementy łańcucha wartości, a nie samą tylko cenę.




    3. Przygotowanie negocjacji TCO (całkowity koszt posiadania), oraz przykłady

    praktycznego zastosowania warsztatów optymalizacyjnychz dostawcami w celu prowadzenia projektów „Value Engineering” (inżynieria wartości).

    Ćwiczenie w grupach – negocjacja TCO.

    4. Negocjacje ramowej umowy zakupowej.

    Najważniejsze zapisy, które gwarantują respektowanie postanowień umowy. Jak w

    łatwy sposób negocjować kary umowne z dostawcą? Techniki negocjacji kar

    umownych.




    III. OCENA I ROZWÓJ DOSTAWCY NA POZIOMIE OPERACYJNYM

    1. Metody oceny dostawcy w trakcie trwania współpracy.

    2. Narzędzia oceny dostawcy. Jak stworzyć sprawny system monitoringu

    dostawcy?

    3. Przygotowanie planu rozwoju dostawcy i działań korygujących.




    Temat: METODY WYBORU I OCENY DOSTAWCÓW

    Miejsce: KATOWICE , Silesian Hotel***; ul. Szybowcowa 1A

    Termin 3 czerwca 2016 r. Zajęcia w godzinach 09:00 – 17.00.

    Finanse: Koszt uczestnictwa jednej osoby: 593 zł netto.

    Do powyższej ceny należy doliczyć 23 % VAT.




    W cenie uwzględniono koszty:

    -9 godzin intensywnych warsztatów,

    -materiały szkoleniowe i pomocnicze,

    - serwis kawowy (kawa, herbata, soki, ciastka),

    - lunch

    Informacja dodatkowa :

    koszt noclegu w pok. 1-os. ze śniadaniem wynosi:
    • Economy Silesian Hotel** - 120 zł netto
    • Quality Silesian Hotel*** - 155 zł netto.

Inne informacje związane z logistyka

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |