Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia
Uczestnicy szkolenia
zapoznają się z metodami kreowania pozytywnego wizerunku instytucji
oraz najważniejszymi technikami public relations. Zdobędą umiejętności
opracowywania strategii public relations...
Kategoria:Administracja Publiczna - ogólne
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest nauka
przygotowania procesu negocjacji, przeprowadzenia ich oraz
zakończenia sukcesem. Uczestnik ma okazję samodzielnie wcielić się w
role negocjatorów i sprawdzić w jakiej...
Kategoria:Rozwój Kardy Kierowniczej
Typ:W ciągu tygodnia
Szkolenie ma na celu
wskazanie praktycznych i sprawdzonych sposobów na odnalezienie się w
nowej roli - menedżera, poznanie swoich mocnych stron i zaplanowania
sukcesu.
Efekty po szkoleniu:
poznanie zasad delegowania...
Kategoria:Zarządzanie Produkcją
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest
przekazanie praktycznej wiedzy i umiejętności dla liderów produkcyjnych
z zakresu zarządzanie podległym zespołem. Szkolenie umożliwi
uświadomienie sobie znaczenia właściwego informowania,...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia
Zapoznanie uczestników z
koncepcją strategicznego i planowego podejścia do marketingu (z
uwzględnieniem orientacji i celów firmy oraz analizy aktualnej sytuacji
marketingowej), a także uzyskanie wiedzy i...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia
Zapoznanie uczestników z
koncepcją marketingu-mix (kompleksowe podejście do marketingu w firmie),
a także uzyskanie wiedzy i umiejętności w zakresie planowania i
realizacji kampanii reklamowych (w tym współpracy...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia
Podczas szkolenia
zajmujemy się wszystkimi aspektami budującymi w naturalny sposób
komunikację wewnętrzną w firmach za pomocą dokumentacji firmowej.
Opowiemy i pokażemy, że nawet faktura jest nośnikiem wizerunku...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia
Zapoznanie uczestników z
koncepcją analitycznego i badawczego podejścia do marketingu (z
uwzględnieniem metod analizy różnych obszarów działania firmy), a
także uzyskanie wiedzy i umiejętności w zakresie...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia
Zdobycie wiedzy na temat specyfiki wydarzeń określanych mianem event’ów firmowych Zdobycie i rozwinięcie zdolności organizacyjnych i poszerzenie gamy pomysłów Wskazanie sposobów organizowania...