Kategoria:Administracja-ogólne
Typ:W ciągu tygodnia
Szkolenie
dedykowane jest zarówno dla osób planujących znaleźć zatrudnienie w
charakterze sekretarki lub asystentki, jak i osób, które już pracują na
tych stanowiskach, zainteresowanych podnoszeniem swoich kwalifikacji. Celem
szkolenia jest przekazanie...
Kategoria:Administracja-ogólne
Typ:W ciągu tygodnia
Profesjonalna Asystentka/Sekretarka – doskonalenie umiejętności interpersonalnych i zawodowych Osoby pełniące stanowisko
asystentki/sekretarki są nieodzownym elementem kreowania pozytywnego
wizerunku firmy w oczach klientów. Profesjonalna asystentka to prawa...
Kategoria:Administracja-ogólne
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia: Głównym celem szkolenia jest zapoznanie
Państwa z propozycjami nowych rozwiązań w zakresie wspierania rodziny i
systemie pieczy zastępczej. W trakcie szkolenia uczestnicy poznają nowe
rozwiazania, zmiany w zakresie organizacji i finansowania...
Kategoria:Administracja-ogólne
Typ:W ciągu tygodnia
CZAS TRWANIA 24h PROGRAM I MODUŁ
1.Ogólne informacje o zadaniach i organizacji sekretariatu
2.Funkcje i metody pracy sekretariatu
3. Etyka zawodowa sekretarki
4. Kreowanie image profesjonalnej sekretarki
- eliminacja...
Kategoria:Administracja-ogólne
Typ:W ciągu tygodnia
Przygotowanie do pracy w biurze i sekretariacie. schemat organizacyjny biura - zasady działania biurabiurko jako narzędzie pracyobsługa urządzeń biurowych ( ksero, fax, urządzenie wielofunkcyjne, niszczarka, skaner, drukarka, itd.)praca z telefonem, telefon jako...
Kategoria:Administracja-ogólne
Typ:W ciągu tygodnia
Doskonalenie
wizerunku Asystentki/ Sekretarki. Doskonalenie efektywności
komunikowania się, budowanie trwałych relacji z klientem, tworzenia
pozytywnego wizerunek firmy. Doskonalenie umiejętności radzenia sobie z różnymi typami klientów. Uczestnicy...
Kategoria:Administracja-ogólne
Typ:W ciągu tygodnia
Dzień I. Obsługa klienta i gościa firmy
Etapy profesjonalnej obsługi klienta,Podstawy procesu komunikacji (komunikacja werbalna i niewerbalna,
rola pierwszego wrażenia, mowa ciała, techniki aktywnego słuchania),Elementy pozytywnej autoprezentacji,Trudne sytuacje...
Kategoria:Administracja-ogólne
Typ:W ciągu tygodnia
* Doskonalenie umiejętności komunikowania się z różnymi typami klientów
* Poznanie technik i narzędzi ułatwiających pracę na stanowisku sekretarki - asystentki
* Optymalne wykorzystanie kanałów informacyjnych jakimi są telefon, fax, komputer
*...
Kategoria:Administracja-ogólne
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia dla profesjonalnych asystentek / sekretarek jest przekazanie wiedzy i praktycznych umiejętności, które pozwolą Paniom na profesjonalne realizowanie powierzonych zadań, w tym między innymi sprawnej komunikacji, zachowania się w trudnych sytuacjach...
Kategoria:Administracja-ogólne
Typ:W ciągu tygodnia
Zapoznanie pracowników administracyjnych w zakresie prawidłowego trybu i zasad wykonywania czynności kancelaryjnych (biurowości) i archiwizacji dokumentacji, zapewniając jednolity sposób - tworzenia, gromadzenia, ewidencjonowania, przechowywania, opracowania,...
Kategoria:Administracja-ogólne
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z obsługą, narzędziami i możliwościami, jakie daje pakiet biurowy Microsoft Office w codziennej pracy biurowej, prowadzenia korespondencji, przygotowywania ofert, pism firmowych oraz korespondencji. Poznanie
środowiska...
Kategoria:Administracja-ogólne
Typ:W ciągu tygodnia
# Koordynacja działań sekretariatu i współpracujących z nim działów
# Budowanie odpowiedniego wizerunku firmy wśród pracowników i klientów
# Umiejętne zarządzanie czasem i realizacją harmonogramów
# Profesjonalne prowadzenie rozmów przez telefon
# Zarządzanie...
Kategoria:Administracja-ogólne
Typ:Zaoczne
Profesjonalna Asystentka Prezesa z Modułem Komputerowym oraz Biznesowym Słownictwem Biurowym w Języku Angielskim Program szkolenia
Moduł 1 - Cechy Profesjonalnej Asystentki ...
Kategoria:Administracja-ogólne
Typ:Zaoczne
Program: Sekretarka - drzwi i uosobienie firmyWizerunek biznesowyEtyka zawoduKomunikacja z zarządem organizacji.Komunikacja werbalna i niewerbalna w kontaktach z klientem.Trudni klienci – jak sobie z nimi radzić.Bezpośrednia obsługa...
Kategoria:Administracja-ogólne
Typ:e-learning
Administracja publiczna stanowi nieodzowny, integralny
element otaczającej nas rzeczywistości. Większość z nas, nie licząc wiedzy
zdobytej jeszcze w szkole, poznaje organizację i funkcjonowanie administracji
publicznej głównie przez doświadczenie,...
Kategoria:Administracja-ogólne
Typ:W ciągu tygodnia
Zaświadczenie o ukończeniu kursu (MEN).
Kurs może się też kończyć egzaminem przeprowadzonym wg zasad określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3. lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności...
Kategoria:Administracja-ogólne
Typ:Korespondencyjnie
Celem kursu jest zdobycie wiedzy i umiejętności zawodowych potrzebnych do efektywnego prowadzenia sekretariatu. W materiałach omówiono poszczególne etapy obiegu dokumentów w firmie oraz rodzaje umów z zakresu prawa pracy, prawa cywilnego i handlowego. Kurs porusza...