Home > Kursy i Szkolenia > Administracja-ogólne > Kraków > Profesjonalna Asystentka / Sekretarka - Szkolenie - Kraków - Małopolskie

Profesjonalna Asystentka / Sekretarka - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Berndson Szkolenia

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Profesjonalna Asystentka / Sekretarka - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Kraków - Małopolskie

  • Cele
    Celem szkolenia dla profesjonalnych asystentek / sekretarek jest przekazanie wiedzy i praktycznych umiejętności, które pozwolą Paniom na profesjonalne realizowanie powierzonych zadań, w tym między innymi sprawnej komunikacji, zachowania się w trudnych sytuacjach czy odczytywania i rozumienia mowy ciała.
  • Szczegółowe informacje
    Profesjonalna asystentka to prawa ręka szefa. Musi nieraz umieć wyprzedzać jego myśli i zamierzenia. Jej praca wymaga profesjonalnego słuchania i interpretowania wypowiedzi podczas konferencji i narad. Musi też umieć "chronić" swojego szefa przed niechcianymi gośćmi.

    Korzyści dla Uczestników szkolenia:
    Zdobyta podczas szkolenia wiedza i umiejętności pozwolą Paniom lepiej planować, organizować i efektywniej wykorzystywać czas, właściwie dobierać metody, techniki i formy komunikowania się oraz skutecznie działać w sytuacjach trudnych. Wiedza, jak zachowywać się zgodnie z zasadami savoir vivre, jak wykonywać sprawniej i efektywniej rozmowy telefoniczne, jak pisać dokumenty i sprawnie organizować prace biura wpłynie bezpośrednio na jakość i styl pracy oraz pozytywny wizerunek firmy w oczach klientów.

    Metody pracy jakie stosujemy podczas szkolenia:
    Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów, podczas których rozwiązywane są problemy, z jakimi, na co dzień może spotkać się asystentka / sekretarka. Zajęcia prowadzone są również przez:
    • Profesjonalną wizażystkę, absolwentkę Brytyjsko Holenderskiej Szkoły Wizażu Shape of Beauty. Współpracowała przez wiele lat ze znanym wizażystą Sergiuszem Osmańskim.
    • Wieloletnią menadżer jednej z renomowanych restauracji i hoteli krakowskich, odpowiedzialną za organizację i obsługę przyjęć dla VIP, ambasadorów i głów państw.
    Szkolenie szczególnie polecamy dla:
    Szkolenie polecane jest dla asystentek / sekretarek, zarówno ze stażem zawodowym jak i dopiero rozpoczynających prace na tym stanowisku oraz dla wszystkich osób zajmujących się na co dzień obsługą biura.

    Program szkolenia:
    1. Sekretarka/asystentka jako "uosobienie" misji firmy
      • "Niby drobiazg, a ..." czyli papieros, guma do żucia itp.
      • Reguły prowadzenia rozmowy.
      • Niepożądane nawyki w rozmowie.
      • Mowa oficjalna a mowa potoczna.
      • Poprawność języka i jej doskonalenie (gramatyka, stylistyka, akcent).
      • Umiejętność słuchania - kontakt wzrokowy i słuchowy.
      • Notowanie.
      • Co mówimy słowami, a co gestem, mimiką, strojem?
    2. Elegancja w miejscu pracy
      • Ogólne zasady stylizacji (zasady kolorystyki w ubraniu, charakter ubrania, ubiór na różne okazje).
      • Kolorystyka - pojęcia ogólne.
      • Zasady makijażu klasycznego (makijaż naturalny).
    3. Kontakty interpersonalne szef - sekretarka/asystentka
      • Umiejętne przekazywanie poleceń szefa innym pracownikom - lojalność wobec przełożonego.
      • Współpraca z szefem - prowadzenie terminarza szefa - ustalanie spotkań.
      • Asystentka/sekretarka jako potencjalne źródło nieformalnej informacji - jak uniknąć niepotrzebnych konfliktów.
      • Etyka zawodowa sekretarki/asystentki.
    4. Sprawna komunikacja z klientem, współpracownikami i szefem
      • Rozwijanie precyzji w komunikacji.
      • Techniki poprawiające porozumiewanie się.
      • Bariery komunikacyjne i sposoby ich likwidowania.
    5. Obsługa interesantów w kontakcie bezpośrednim
      • Przyjmowanie gości i interesantów w sekretariacie i gabinecie szefa.
      • Przywitanie i przyjęcie gościa.
      • Kreowanie odpowiedniego wrażenia i klimatu rozmowy.
      • Savoir-vivre w gabinecie dyrektora.
    6. Telemarketing w wykonaniu sekretarki / asystentki
      • Komunikacja przez telefon.
      • Dobre maniery "telefoniczne".
      • Przyjmowanie telefonów od klientów: zasady przedstawiania się, rozpoznanie sytuacji, wymiana informacji, odpowiednie argumentowanie, wyjaśnianie zastrzeżeń.
      • Prowadzenie rozmowy telefonicznej wychodzącej.
      • Trudne sprawy i kłopoty telefoniczne.
    7. Radzenie sobie ze stresem
      • Jakie są najczęstsze źródła stresu zawodowego.
      • Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach.
      • Jak sprawić, żeby stres nas mobilizował.
      • Redukowanie stresu poprzez aktywny relaks.
    8. Reguły obyczajowe związane z:
      • Powitaniem.
      • Przedstawianiem.
      • Tytułowaniem.
      • Pierwszeństwem.
      • Samochodem.
    9. Precedencja - jej zasady i rola w życiu zawodowym.
    10. Prowadzenie korespondencji biurowej
      • Analiza korespondencji (m.in. termin odpowiedzi).
      • Klasyfikacja dokumentów - korespondencja poufna.
      • Zasady sporządzania pism.

Inne informacje związane z Administracja-ogólne

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |