Sekretariat - Nowoczesne Metody Zarządzania Biurem - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem COSM Centrum Organizacji Szkoleń Menedżerskich

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Sekretariat - Nowoczesne Metody Zarządzania Biurem - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Cele
    # Koordynacja działań sekretariatu i współpracujących z nim działów
    # Budowanie odpowiedniego wizerunku firmy wśród pracowników i klientów
    # Umiejętne zarządzanie czasem i realizacją harmonogramów
    # Profesjonalne prowadzenie rozmów przez telefon
    # Zarządzanie emocjami i budowanie poczucia własnej wartości
    # Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w sekretariacie
  • Profil słuchacza / wymogi
    Szkolenie adresowane jest do sekretarek i asystentek zarówno doświadczonych, chcących podnieść swoje kwalifikacje, jak i dopiero przygotowujących się do nowej roli zawodowej pragnących sprostać zadaniom współczesnego sekretariatu.
    Jak również pracowników działu administracyjnego, wszystkich osób chcących zdobyć nowe umiejętności oraz profesjonalnie i kompetentnie wykonywać prace administracyjno - biurowe np. w recepcji, punkcie obsługi klienta.
  • Szczegółowe informacje

    Sekretariat jest wizytówką firmy, miejscem pierwszego kontaktu decydującym o pierwszym wrażeniu o firmie i ma zasadniczy wpływ na wyobrażenie o niej. Komuś kto przychodzi tu po raz pierwszy, to jak wygląda i jak zachowuje się sekretarka, wiele mówi o reszcie firmy.
    Korzyści dla uczestników
    • Gruntowne poznanie zasad pracy w nowoczesnym sekretariacie
    • Poznanie umiejętności zarządzania własną pracą
    • Poznanie reguł profesjonalnego zachowania, dostosowanego do funkcji sekretariatu
    Program szkolenia
    • Podstawowe role i obowiązki sekretarki
    • Funkcja informacyjna sekretariatu
    • Organizacja czasu - ustalanie priorytetów
    • Różnice: sprawy ważne a pilne
    • Organizacja imprezy – check list
    • Kompendium sekretariatu i recepcji
    • Komputer narzędziem organizacji dokumentów
    • Korespondencja firmowa
    • Korespondencja elektroniczna
    • Komunikaty językowe i sygnały niewerbalne
    • Schematy obiegu dokumentów
    • Organizacja stanowiska pracy
    • Prowadzenie notatek, korespondencji i protokołów w budowaniu kalendarza działań
    • Współpraca z działami: udział w organizacji spotkań i obsłudze klientów
    • Profesjonalna obsługa klienta bezpośredniego i telefonicznego
    • Informacja zwrotna oraz działania podejmowane w wyniku skarg i zażaleń
    • Reakcje w sytuacjach konfliktowych a public relations firmy
    Metodologia szkolenia
    Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów ze starannie dobranymi ćwiczeniami, które utrwalają nabyte umiejętności, jak również pomagają wyeliminować najczęściej popełniane błędy. Wymiana doświadczeń sprzyja analizie własnych zachowań i pozwala znaleźć odpowiednie narzędzia radzenia sobie z najbardziej problematycznymi dla nas sytuacjami.
     
    Szkolenie składa się z następujących elementów:

    • Scenki warsztatowe
    • Ćwiczenia zespołowe, indywidualne
    • Ćwiczenia i gry edukacyjne
    • Ćwiczenia wdrażające nowe umiejętności i wiedzę
    • Ćwiczenia rozwijające wyobraźnię, myślenie kreatywne
    • Case study - studium przypadków
    • Budowanie interakcji
    • Dyskusje
    • Stymulowanie pytań
    • Wprowadzenie do zagadnień
    • Uzupełnianie wiedzy odpowiednim materiałem
    Czas trwania szkolenia 2 dni szkoleniowe

Inne informacje związane z administracja-ogólne

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |