Profesjonalna Asystentka - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Prospero Business Training

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Profesjonalna Asystentka - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Katowice - Śląskie

  • Cele
    * Doskonalenie umiejętności komunikowania się z różnymi typami klientów
    * Poznanie technik i narzędzi ułatwiających pracę na stanowisku sekretarki - asystentki
    * Optymalne wykorzystanie kanałów informacyjnych jakimi są telefon, fax, komputer
    * Doskonalenie umiejętności w zakresie optymalnego wykorzystania czasu pracy
    * Zwiększenie umiejętności radzenia sobie z sytuacjami trudnymi
    * Doskonalenie image personelu pierwszego kontaktu
    * Doskonalenie umiejętności poruszania się w etykiecie biznesowej
    * Unikanie gaf w pracy i w towarzystwie
  • Szczegółowe informacje
    Czas trwania: 2 dni (14 godz.)

    Korzyści:
    • Umiejętności kreowania pozytywnego wizerunku siebie i firmy
    • Skuteczne działanie w sytuacjach trudnych i stresujących
    • Świadomość prezentowanego stylu bycia i jego wpływ na wizerunek firmy w oczach klienta
    • Planowanie, organizowanie i efektywnej wykorzystywanie czasu pracy
    • Doskonalenie umiejętności profesjonalnej obsługi komputera w pracy biurowej
    • Właściwy dobór metod, technik i form komunikowania się (usprawnianie procesu komunikacji)
    Program:
    1. Etykieta biznesu
      • Dobre obyczaje
      • Powitania, przedstawianie, tytułowanie
      • Precedencja w biznesie
      • Organizacja przyjęć
      • Sztuka dyplomacji na co dzień
    2. Asystentka jako uosobienie misji firmy
      • Papieros, guma do żucia itp.
      • Reguły prowadzenia rozmowy
      • Niepożądane nawyki w rozmowie
      • Mowa oficjalna, a mowa potoczna
      • Poprawność języka i jej doskonalenie (gramatyka, stylistyka, akcent)
      • Umiejętność słuchania - kontakt wzrokowy i słuchowy
      • Co mówimy słowami, a co gestem, mimiką, strojem ?
    3. Savoir-Vivr'e
      • Złote reguły dobrych manier w biznesie
      • Savoir-vivr'e w gabinecie dyrektora
      • Rola wyglądu w kreowaniu pozytywnego wizerunku
      • Strój kobiety biznesu - zasady doboru garderoby w zależności od okoliczności
      • Kolorystyka - pojęcia ogólne
      • Zasady makijażu klasycznego (makijaż naturalny)
    4. Reguły obyczajowe związane z:
      • Powitaniem
      • Przedstawianiem
      • Tytułowaniem
      • Pierwszeństwem
      • Samochodem
    5. Zarządzanie czasem
      • Metody i techniki planowania czasu
      • Hierarchizacja zadań
      • Złodzieje czasu
    6. Kontakty interpersonalne Szef - Asystentka
      • Umiejętne przekazywanie poleceń szefa innym pracownikom - lojalność wobec przełożonego
      • Współpraca z szefem - prowadzenie terminarza szefa - ustalanie spotkań
      • Asystentka jako potencjalne źródło nieformalnej informacji - jak uniknąć niepotrzebnych konfliktów
      • Etyka zawodowa Asystentki
    7. Sprawna komunikacja z Klientem, Współpracownikami i Szefem
      • Rozwijanie precyzji w komunikacji
      • Techniki poprawiające porozumiewanie się
      • Bariery komunikacyjne i sposoby ich likwidowania
    8. Obsługa interesantów w kontakcie bezpośrednim
      • Przyjmowanie gości i interesantów w sekretariacie i gabinecie szefa
      • Przywitanie i przyjęcie gościa
      • Kreowanie odpowiedniego wrażenia i klimatu rozmowy
    9. Radzenie sobie ze stresem
      • Jakie są najczęstsze źródła stresu zawodowego ?
      • Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach ?
      • Jak sprawić, żeby stres nas mobilizował ?
      • Redukowanie stresu poprzez aktywny relaks
    10. Prowadzenie korespondencji biurowej
      • Analiza korespondencji (m.in. termin odpowiedzi)
      • Klasyfikacja dokumentów - korespondencja poufna
      • Zasady sporządzania pism

Inne informacje związane z Administracja-ogólne

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |