Home > Kursy i Szkolenia > Marketing > Indywidualnie > Kraków > Kurs - Marketing bezpośredni - Kraków - Małopolskie

Kurs - Marketing bezpośredni - Indywidualnie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem WSZiB- Wyższa Szkoła Zarządzania i Biznesu

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Kurs - Marketing bezpośredni - Indywidualnie - Kraków - Małopolskie

  • Cele
    CELE SZKOLENIA Poznanie podstawowych zasad i technik marketingu bezpośredniego. Określenie roli, jaką marketing bezpośredni może pełnić w promocyjnej i handlowej działalności firmy. Zdobycie praktycznych umiejętności operowania najważniejszymi narzędziami marketingu bezpośredniego: ofertą sprzedaży i listem reklamowym. CZAS TRWANIA Jeden dzień
  • Szczegółowe informacje
    RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA
    • Co to jest marketing bezpośredni. Marketing bezpośredni jako element ogólnej strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Marketing bezpośredni a reklama.
    • Baza danych jako podstawa działań w marketingu bezpośrednim. Jak sporządzać bazy danych. Ograniczenia prawne w tworzeniu i posługiwaniu się bazami danych.
    • Reklama bezpośrednia jako główny instrument promocji w marketingu bezpośrenim.
    • Media reklamy bezpośredniej: bezpośrednie przesyłki pocztowe, katalog, telefon, prasa, telewizja, radio, internet.
    • Oferta sprzedaży i list reklamowy jako najistotniejsze składniki bezpośredniej przesyłki pocztowej. Zasady tworzenia oferty sprzedaży i listu reklamowego.
    • Dystrybucja w marketingu bezpośrednim. Response device jako podstawowy element kanału dystrybucji bezpośredniej. Home shopping.
    • Usługi dodatkowe w ramach marketingu bezpośredniego: bezpłatne numery telefoniczne, bezpłatne próbowanie produktu, akceptacja różnorodnych kart kredytowych, akceptacja reklamacji i usuwanie braków, instruktaż i szkolenie użytkowników, dostosowanie standardowej wersji produktu do specyficznych potrzeb klienta.
    • Program budowy trwałych związków z klientami.
    • Warunki zewnętrzne funkcjonowania marketingu bezpośredniego. Okoliczności sprzyjające (szanse). Bariery utrudniające rozwój (zagrożenia). Marketing bezpośredni a realia gospodarki polskiej.
    METODY SZKOLENIA

    Zajęcia prowadzone będą metodami warsztatowymi w oparciu o aktywne techniki pracy z grupą. Uczestnicy otrzymają materiały dydaktyczno-szkoleniowe.

Inne informacje związane z Marketing

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |