Marketing Usług w Praktyce - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Skills Up - Grupa Royal Property Poland

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Marketing Usług w Praktyce - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Kraków - Małopolskie

  • Szczegółowe informacje
    Cel szkolenia
    Zapoznanie uczestników z podstawowymi pojęciami marketingu – segmentacja rynku, badania i analizy marketingowe, marketing-mix ze szczególnym uwzględnieniem różnic pomiędzy marketingiem towarów i usług.

    Korzyści dla uczestników
    • poznanie i zrozumienie różnic w marketingu towarów i usług, zapoznanie się z typowymi cechami usług
    • poznanie zasad segmentacji rynku
    • poznanie i zrozumienie podstawowych elementów marketing-mix
    • pozyskanie umiejętności adaptacji zagadnień marketingu ogólnego na pole marketingu usług
    • poznanie systemu prowadzenie badań marketingowych
    • nabycie umiejętności samodzielnego wykonania podstawowych analiz marketingowych
    • zapoznanie się z typowymi strategiami marketingowymi
    Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia
    • wykład (prezentacja)
    • ćwiczenia w grupach
    • zespołowa „burza mózgów
    Program Dzień 1
    1. Przegląd historyczny typowych orientacji marketingowych
    2. Porównanie cech marketingu towarów i usług
    3. Analiza cech usług (ćwiczenie: samodzielna analiza cech wybranego produktu usługowego)
    4. Segmentacja rynku (ćwiczenie w grupach: dokonanie segmentacji rynku dla wybranego produktu usługowego wraz z określeniem segmentów docelowych)
    5. Badania marketingowe – rodzaje i zakres (ćwiczenie w grupach: zbudowanie kwestionariusza do przeprowadzenia zadanego badania marketingowego)
    Dzień 2
    1. Marketing-mix – charakterystyka elementów
    2. Analiza marketing-mix produktów usługowych (ćwiczenie w grupach: opracowanie koncepcji promocji zadanego produktu usługowego)
    3. Elementy planowania strategicznego
    4. Analizy marketingowe (ćwiczenie: przeprowadzenie analizy SWOT wybranego produktu usługowego)
    5. Strategie marketingowe

Inne informacje związane z marketing

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |