Home > Podyplomowe > Marketing > Zaoczne > Kraków > Studia Podyplomowe - Zarządzanie i Merketing w Firmie - Kraków - Małopolskie

Studia Podyplomowe - Zarządzanie i Merketing w Firmie - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Wyższa Szkoła Ekonomii i Informatyki w Krakowie

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia Podyplomowe - Zarządzanie i Merketing w Firmie - Zaoczne - Kraków - Małopolskie

  • Cele
    CHARAKTERYSTYKA STUDIÓW Studia dają najnowszą wiedzę teoretyczną i praktyczną w zakresie efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem. Program obejmuje m.in. takie zagadnienia, jak: zarządzanie strategiczne, zarządzanie relacjami z klientami, controlling personalny, systemy informatyczne wspomagające zarządzanie i inne. Uwzględnione są w nim nowe realia wynikające z członkostwa Polski w Unii Europejskiej. Studia przekazują wiedzę użyteczną, popartą wieloma praktycznymi przykładami. Wykładowcami są pracownicy naukowo-dydaktyczni Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki w Krakowie, Uniwersytetu Jagiellońskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Dodatkowo zajęcia prowadzą specjaliści praktycy zarządzający i nadzorujący przedsiębiorstwa. ADRESACI STUDIÓW Studia adresowane są przede wszystkim do kadry menedżerskiej zatrudnionej na wszystkich szczeblach zarządzania, która pragnie pogłębić własne zainteresowania, jak również absolwentów szkół wyższych, którzy pragną zdobyć i doskonalić umiejętności zawodowe z zakresu zarządzania firmą.
  • Szczegółowe informacje
    RAMOWY PROGRAM (1,5 SEMESTRU)


    1. Nowoczesne instrumenty zarządzania
    2. Programy wspierania rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw
    3. Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem
    4. Prawo gospodarcze
    5. Zarządzanie zasobami ludzkimi
    6. Pomoc publiczna dla przedsiębiorstw, unijne źródła finansowania rozwoju przedsiębiorstw
    7. Badania marketingowe
    8. Zarządzanie finansami
    9. Techniki komputerowe w zarządzaniu
    10. Negocjacje w biznesie - warsztaty
    11. Przedsiębiorstwo na rynku międzynarodowym
    12. Seminarium dyplomowe

Inne informacje związane z Marketing

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |