Home > Kursy i Szkolenia > Marketing > Kraków > Nowoczesny Marketing - Szkolenie - Kraków - Małopolskie

Nowoczesny Marketing - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Avenhansen Sp. z o.o.

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Nowoczesny Marketing - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Kraków - Małopolskie

  • Profil słuchacza / Wymogi
    Szkolenia polecamy dla



    Osób pracujących w działach marketingu oraz wszystkich tych, którzy chcą poznać zasady panujące w tym świecie.
  • Szczegółowe informacje
    Program szkolenia
    1. Wczoraj i dziś
      • Marketing klasyczny a marketing nowoczesny
      • Orientacja marketingowa
      • Komunikacja marketingowa w aspekcie globalizacji
      • Strategie marketingowe: Produkt, Cena, Dystrybucja
      • Promocja - specyfika i przydatność działań: Reklama, Sprzedaż osobista, Promocja dodatkowa
      • Public Relations
      • ATL i BTL
      • Marketing a sprzedaż
    2. Psychologia zachowań i decyzje konsumentów
      • Psychologia zachowań konsumenckich
      • Konsument w działaniu - uczenie się , pamięć , postawy
      • Proces podejmowania decyzji „zakupowych”
      • Rola emocji w podejmowaniu decyzji zakupu
      • Reakcje klienta na zabiegi marketingowe
      • Dlaczego Klienci odchodzą
      • Komunikacja i wywieranie wpływu
    3. Docieramy do klienta: trendy, zastosowanie narzędzi marketingowych oraz ich przydatność w branży handlu detalicznego
      • Tradycyjne kanały reklamy - skuteczne? nieskuteczne?
      • Marketing internetowy: witryny, wyszukiwarki, reklama - formy i trendy, e-mailing, kampanie
      • Społeczności internetowe - znaczenie dla biznesu
      • Marketing wirusowy, spamy, blogi, chat-y, fora dyskusyjne
      • Marketing bezpośredni
      • Marketing partyzancki, guerilla marketing
      • Marketing szeptany i ukryty
      • Experiential Marketing
      • Event marketing
      • Customer Relationship Management
      • Programy lojalnościowe
      • Relationship marketing
      • Customer Experience Management
      • Outdoor
    4. Badanie skuteczności kampanii

    5. Kreatywność pracowników marketingu

Inne informacje związane z Marketing

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |   X