Kategoria:Tworzenie i Zarządzanie Firmą
Typ:W ciągu tygodnia
* Rozwój kompetencji negocjacyjnych
* Poznanie technik negocjacyjnych
* Zdobycie umiejętności wykorzystywania różnych strategii w negocjacjach
* Doskonalenie komunikacji interpersonalnej
* Pogłębienie samoświadomości - swojego potencjału,...
Kategoria:Public relations 2
Typ:W ciągu tygodnia
* Praktyczne wykorzystanie narzędzi MR w pracy
* Rozwój umiejętności prowadzenia polityki Pro Media
* Wykorzystanie kontaktu z mediami w budowaniu wizerunku Instytucji
* Poprawa komunikacji instytucji z otoczeniem społecznym
* Wzrost świadomości...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
* Nabędą wiedzę i umiejętności z zakresu budowania kontaktu i oddziaływania na klientów w czasie prowadzonych prezentacji
* Poznają narzędzia i techniki, które pomogą im rozwinąć warsztat w prowadzeniu prezentacji oraz wystąpień publicznych
* Rozpoznają...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
* Przybliżenie uczestnikom zasad tworzenia korespondencji biznesowej
* Zapoznanie ze sposobami postępowania z korespondencją
* Poznanie efektywnych narzędzi do tworzenia szablonów i wzorów Uczestnicy nauczą się:
Najważniejszych form i rodzajów wewnętrznej...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
* Rozwijanie postaw i umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych w sytuacjach zadaniowych
* Praktyczne opanowanie zasad komunikacji interpersonalnej
* Poznanie technik podnoszących efektywność w komunikacji
* Świadome kształtowanie i modyfikacja...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
* Zbudowanie u uczestników świadomości własnego wizerunku
* Zapoznanie się z narzędziami i technikami prezentacyjnymi
* Poznanie niezbędnych zasad savoir-vivre'u biznesowego Czas trwania: 2 dni (14 godz.) Program:
Autodiagnoza
Mocne i słabe strony...
Kategoria:Rekrutacja i Selekcja
Typ:W ciągu tygodnia
* Rozwijanie umiejętności przygotowania i przeprowadzenia procesu rekrutacji
* Rozwijanie umiejętności przeprowadzenia rozmowy oceniającej
* Wykorzystywanie oceny okresowej do rzetelnego poznania się pracowników (dotychczasowy oraz możliwy do osiągnięcia...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
* Dostarczenie wiedzy i praktycznych umiejętności wspomagających liderów w tworzeniu sprawnych i dobrze funkcjonujących zespołów
* Zapoznanie się z dynamiką tworzenia zespołu, rolami przyjmowanymi w grupie
* Umiejętność stawiania celów jako sposób na...
Kategoria:Finanse w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
* Zwiększenie świadomości właściciela dotyczące finansowych aspektów prowadzenia działalności
* Nauka umiejętnej oceny partnerów biznesowych
* Nauka planowania inwestycji krótkoterminowych
* Zdobycie umiejętności szacowania wartości przedsiębiorstwa...
Kategoria:Finansowanie Projektów
Typ:W ciągu tygodnia
* Zdobycie wiedzy dotyczące EFS i możliwości wykorzystania dotacji
* Uświadomienie procesu formalnego i merytorycznego oceny wniosku
* Zdobycie wiedzy dotyczącej przygotowania wniosku
* Nauka pisania wniosku Czas trwania: 2 dni (14 godz.) Program:...
Kategoria:Finanse w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
* Wypracowanie umiejętności interpretowania informacji zawartych w sprawozdaniach finansowych
* Przeprowadzenie skutecznej oceny kondycji finansowej przedsiębiorstwa
* Wyjaśnienie metodologii tworzenia projektów inwestycyjnych
* Przedstawienie...
Kategoria:Administracja-ogólne
Typ:W ciągu tygodnia
* Doskonalenie umiejętności komunikowania się z różnymi typami klientów
* Poznanie technik i narzędzi ułatwiających pracę na stanowisku sekretarki - asystentki
* Optymalne wykorzystanie kanałów informacyjnych jakimi są telefon, fax, komputer
*...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest poszerzenie teoretycznej wiedzy na temat negocjacji, a także rozwinięcie praktycznych umiejętności przygotowania się do procesu negocjacji, komunikacji w ich trakcie oraz zapoznanie się z technikami pozwalającymi efektywnie zakończyć ten...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Nabycie wiedzy, dotyczącej etapów aktywnej sprzedaży produktów i usług Umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami Efekt szkolenia: Wzrost profesjonalizmu, pewności siebie i poczucia kontroli sytuacji przez Przedstawicieli Handlowych Kształtowanie...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
W trakcie szkolenia nauczymy: motywowania pracownika poprzez system nagród, pochwał i wzmocnień wyrażania krytyki, udzielania nagany w stosunku do nieakceptowanych zachowań udzielania pracownikowi bieżącej informacji zwrotnej na temat jego kompetencji...
Kategoria:Rozwój Kardy Kierowniczej
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest kształtowanie umiejętności z zakresu zarządzania ludźmi. Podczas warsztatów uczestnicy dowiedzą się, jak dopasowywać swój styl zarządzania do etapu
dojrzałości pracowników oraz jak skutecznie motywować i udzielać informacji zwrotnej w zespole....
Kategoria:Fizjoterapia
Typ:Zaoczne
Szkolenie ma na celu:
* poznanie historii, koncepcji i metod medycyny manualnej w oparciu o doswiadczenia kliniczne wiodacych szkól
* nauczenie i udoskonalenie zasad diagnostyki i leczenia manualnego (MET, PIR, masaz, trakcje, mobilizacje, manipulacje)...
Kategoria:Zarządzanie Turystyką
Typ:Zaoczne
Celem studiów podyplomowych o specjalności „Turystyka w teorii i praktyce” jest zdobycie podstawowych kwalifikacji w zakresie podstaw turystyki, ekonomiki turystyki oraz tworzenia produktów turystycznych w praktyce. Czas trwania: 3 semestry (350 godzin teoretycznych,...
Kategoria:Hiszpański
Typ:W ciągu tygodnia
Licencjat Wydział Humanistyczny, Kierunek: Filologia, Specjalność: Filologia hiszpańska
Program studiów na kierunku Filologia obejmuje bloki przedmiotów
ogólnych, kierunkowych i związanych z wybraną specjalnością. Absolwenci
tego kierunku posiadają wiedzę...
Kategoria:Rosyjski
Typ:W ciągu tygodnia
Licencjat
Wydział Humanistyczny, Kierunek: Filologia, Specjalność: Filologia rosyjska
Program studiów na kierunku Filologia obejmuje bloki przedmiotów
ogólnych, kierunkowych i związanych z wybraną specjalnością. Absolwenci
tego kierunku posiadają wiedzę...