Przedsiębiorczość i Negocjacje w Biznesie - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Prospero Business Training

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Przedsiębiorczość i Negocjacje w Biznesie - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Katowice - Śląskie

  • Cele
    * Rozwój kompetencji negocjacyjnych
    * Poznanie technik negocjacyjnych
    * Zdobycie umiejętności wykorzystywania różnych strategii w negocjacjach
    * Doskonalenie komunikacji interpersonalnej
    * Pogłębienie samoświadomości - swojego potencjału, mocnych i słabych stron
    * Zmotywowanie do stosowania nowych, bardziej efektywnych sposobów działania
    * Zmierzenie się z siłami własnymi i zespołu, doświadczenie efektu synergii
  • Szczegółowe informacje
    Czas trwania: 2 dni (14 godz.)

    Program:
    1. Kompetencje negocjatora - negocjacje pozycyjne
      • Fazy negocjacji pozycyjnych
      • Podstawowe umiejętności negocjatora - taktyki negocjacyjne i przejmowanie dominacji
      • Konsekwencje negocjacji pozycyjnych
      • Reakcja na manipulacje psychologiczne
    2. Kompetencje negocjatora - negocjacje rzeczowe
      • Fazy negocjacji rzeczowych
      • Podstawowe umiejętności negocjatora - kształtowanie relacji i rozwiązywanie problemów
      • Konsekwencje negocjacji rzeczowych
    3. Co wybrać ? - Strategia kooperacji czy rywalizacji
      • Diagnoza pozycji negocjacyjnej obu stron
      • Diagnoza celów i sytuacji negocjacyjnej obu stron
      • Diagnoza nastawienia i kompetencji negocjacyjnych partnera
      • Diagnoza własnych kompetencji
      • Negocjacje czy sprzedaż ?
    4. Kompetencje negocjatora - przygotowanie się do negocjacji
      • Pozyskiwanie informacji przed i w trakcie kontaktu z partnerem
      • Zawansowane techniki zadawania pytań
      • Kształtowanie korzystnej pozycji negocjacyjnej
      • Kształtowanie sprzyjających negocjacjom relacji interpersonalnych
    5. Kompetencje negocjatora - sztuka prezentacji (i autoprezentacji)
      • Trafne spostrzeganie i ocena innych
      • Znaczenie komunikatów niewerbalnych
      • Zasady komunikowania się, błędy w komunikowaniu się
      • Zadawanie pytań, poznawanie sytuacji partnera negocjacji
      • Wywieranie wpływu
      • Niewerbalne zachowanie się negocjatora
    6. Kompetencje negocjatora - negocjacje cenowe
      • Podstawowa umiejętność - zbuduj i obroń cenę !
      • Zabawa w targowanie -zasady negocjacji cenowych
      • Sztuka zamknięcia - wykorzystaj wszystko co zrobiłeś do tej chwili
    7. Kompetencje negocjatora - dalsze doskonalenie (indywidualna diagnoza dla uczestników szkolenia)

Inne informacje związane z Tworzenie i Zarządzanie Firmą

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |