Studia Podyplomowe - Kreowanie Wizerunku Firm i Instytucji - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Górnośląska Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości im. Karola Goduli w Chorzowie

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia Podyplomowe - Kreowanie Wizerunku Firm i Instytucji - Zaoczne - Chorzów - Śląskie

  • Cele
    Podstawowy cel studiów to zapoznanie uczestników z najnowszymi koncepcjami i osiągnięciami praktycznymi działalności public relations stosowanymi we współczesnych przedsiębiorstwach oraz instytucjach administracji. Drugim celem studiów jest wskazanie słuchaczom niezbędnych narzędzi stosowanych w komunikacji organizacji z jej otoczeniem wewnętrznym i zewnętrznym w celu budowania wizerunku oraz realizowania innych funkcji public relations. Ostatnim celem jest poszerzenie wiedzy praktycznej oraz wsparcie studentów w ich rozwoju umiejętności kreowania wizerunku firmy, instytucji czy osoby publicznej.
  • Profil słuchacza / Wymogi
    Adresatami studiów podyplomowych są: menedżerowie oraz pracownicy przedsiębiorstw zainteresowani rozwojem konkurencyjności własnej firmy, budowaniem właściwego wizerunku organizacji w otoczeniu. Program jest także adresowany do tych, którym zależy na zdobyciu przewagi konkurencyjnej na dzisiejszym rynku. Zagadnienie kreowania wizerunku dotyczy dzisiaj także instytucji publicznych oraz osób pełniących funkcje publiczne. Dlatego program został tak opracowany aby dostosować się do potrzeb i oczekiwań tych, którzy rozumieją rolę i znaczenie reputacji.
  • Tutuł uzyskany
    Absolwenci otrzymają świadectwo ukończenia studiów podyplomowych GWSP.
  • Szczegółowe informacje
    Kreowanie Wizerunku Firm i Instytucji

    • Podstawy public relations
    • Podstawy psychologii wywierania wpływu
    • Autoprezentacja
    • Społeczne uwarunkowania wizerunku osób i instytucji
    • Sztuka retoryki i przekonywania
    • Podstawy etyki
    • Techniki budowania reputacji
    • Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
    • Techniki tworzenia systemu identyfikacji wizualnej
    • Metody i techniki negocjacji i mediacji
    • Kultura organizacji
    • Opinia publiczna i metody jej badania
    • Przygotowanie prezentacji multimedialnych

Inne informacje związane z Tworzenie i Zarządzanie Firmą

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |