Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
KORZYŚCI: W wymiarze indywidualnym Uczestnik ma
możliwość zdiagnozowania największych "złodziei czasu" oraz poznania
metod i technik radzenia z nimi, co w wymiarze grupowym przekłada się na
wzrost efektywności całej grupy i wyeliminowaniem przerw w
wykorzystywaniu...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
CEL SZKOLENIA: Celem szkolenia jest nabycie
umiejętności radzenia sobie z niedociągnięciami i z wykorzystywaniem
silnych stron kobiecego spojrzenia na świat biznesu.
KORZYŚCI: Po ukończeniu szkolenia uczestnicy powinni:
praktycznie poznać i efektywnie...
Kategoria:Logistyka
Typ:W ciągu tygodnia
CEL SZKOLENIA:
Zapoznanie uczestników z podstawowymi zagadnieniami dotyczącymi sterowania zapasami w świetle koncepcji logistyki
Przedstawienie uczestnikom wpływu zapasów na wynik finansowy firmy
Zapoznanie uczestników z operacyjnymi technikami optymalizacji...
Kategoria:Logistyka
Typ:W ciągu tygodnia
CEL SZKOLENIA:
Zapoznanie uczestników przesłankami tworzenia łańcuchów dostaw
Przedstawienie uczestnikom zasad, zadań i celów zarządzania łańcuchami dostaw
Przedstawienie uczestnikom roli i zadań logistyki w koncepcji zarządzania łańcuchami dostaw
Zapoznanie...
Kategoria:Logistyka
Typ:W ciągu tygodnia
CEL SZKOLENIA:
Wyraźne określenie źródeł, rodzajów oraz przyczyn i skutków ryzyka
oddziałującego na sferę logistyki w pojedynczych przedsiębiorstwach i w
łańcuchach dostaw
Zapoznanie uczestników z prawidłowym przebiegiem oraz metodami i narzędziami analizy...
Kategoria:Logistyka
Typ:W ciągu tygodnia
CEL SZKOLENIA:
Dogłębne poznanie koncepcji obsługi logistycznej w łańcuchach dostaw
Opanowanie pomiaru poziomu obsługi i kosztów obsługi logistycznej
jako podstawy podejmowania decyzji operacyjnych i strategicznych
Wykształcenie umiejętności uczestników w...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
Uświadomienie uczestnikom warsztatów przyczyn powstawania i roli stresu w otoczeniu miejsca pracy. Nabycie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach.
Wypracowanie wiedzy i metodologii radzenia sobie ze stresem negatywnym. Poznanie sposobów radzenia sobie...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
* Nabycie umiejętności efektywnego planowania czasu, lepszej organizacji pracy i skuteczności osobistej,własna diagnoza indywidualnych przeszkód w efektywnej organizacji pracy i wykorzystania czasu,trening umiejętności skutecznego delegowania zadań
* Uczestnikom...
Kategoria:Administracja-ogólne
Typ:W ciągu tygodnia
Doskonalenie
wizerunku Asystentki/ Sekretarki. Doskonalenie efektywności
komunikowania się, budowanie trwałych relacji z klientem, tworzenia
pozytywnego wizerunek firmy. Doskonalenie umiejętności radzenia sobie z różnymi typami klientów. Uczestnicy...
Kategoria:Kierowanie Produkcją
Typ:W ciągu tygodnia
Zwiększenie umiejętności skutecznego budowania i zarządzania zespołem. Wprowadzenie do zagadnień związanych z zarządzaniem. Wyposażenie menedżerów w skuteczne narzędzia zarządzania zespołami z naciskiem na metody skutecznego przekazywania i kontroli realizacji...
Kategoria:Motywacja
Typ:W ciągu tygodnia
Uczestnicy warsztatów poznają zasady efektywnej komunikacji z zespołem i podniosą na wyższy poziom umiejętności wywierania wpływu na współpracowników oraz ich motywowaniu aby dawali z siebie w wszystko. Celem szkolenia jest poznanie konkretnych technik manipulacyjnych...
Kategoria:Rozwój Kardy Kierowniczej
Typ:W ciągu tygodnia
Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w pracy zespołowej. Warsztat doskonali umiejętność zarządzania konfliktem, radzenia sobie z trudną sytuacją - w sposób pozwalający jednocześnie na wykorzystywanie potencjału tkwiącego w sporze.
Zapoznanie uczestników z sytuacją...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Zwiększenie kompetencji w zakresie komunikacji międzyludzkiej i wywierania wpływu na ludzi. Zrozumienie istoty komunikacji i wpływ poszczególnych jej składników na proces wywierania wpływu na innych ludzi.
Ukazanie jak sobie radzić z psychomanipulacją oraz poznanie...
Kategoria:Rozwój Kardy Kierowniczej
Typ:W ciągu tygodnia
Dobry Szef to Przywódca!
Doskonalenie umiejętność niezbędnych do kierowania zespołem i budowanie swojego pozytywnego wizerunku jako przywódcy. Rozwój umiejętności menedżerskich i kierowania zespołem pracowników oraz zarządzania ludzmi i firmą.
Nabycie zdolności...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
* Praktyczna wiedza mająca pomóc Państwu w obsłudze i pozyskiwaniu kolejnych lojalnych Klientów!...
* ... a ponadto nabycie umiejętności efektywnego sposobu budowania relacji z Klientami oraz zbudowanie na tyle trwałych więzi, by móc zabezpieczyć się przed...
Kategoria:Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
W czasie swarsztatów ukazujemy jak umiejętnie przeprowadzać rozmowy telefoniczne tak, aby szybko i skutecznie zainteresować Klientów oferowanymi produktami i usługami.
Trening pokaże, w jaki sposób przeprowadzić profesjonalną rozmowę telefoniczną, wskaże pułapki...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Prezentacja jest kluczowym elementem skuteczności w biznesie, to klucz do SUKCESU. Na
tym szkoleniu każdy Uczestnik pozna sposoby prezentacja swojego
produktu z uwzględnieniem „sprzedaży korzyści” dopasowanych do Klienta. doskonalenie umiejętności skutecznej...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
* Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników ze skutecznymi technikami sprzedaży.
* Nabycie umiejętności przeprowadzania efektywnych rozmów handlowych z analizą potrzeb Klienta. Budowaniem relacji i prezentowaniem wartości dla Klienta.
* Rozwój efektywnych...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
"W biznesie nie otrzymujesz tego na co zasługujesz, tylko to co wynegocjujesz". Dobry negocjator jest Zwycięzca i dzięki szkoleniu poznasz techniki i metody negocjacyjne, które pozwolą być Wygranym.
Szkolenie uświadomi uczestnikom, jaki styl negocjacji najbardziej...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Cel warsztatów: Podczas warsztatów „PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA” uczestnicy
poznają najważniejsze zasady budowania pożądanego kontaktu z Klientem, a
także dowiedzą się jak reagować w trudnych sytuacjach, które mogą mieć
miejsce w trakcie tych...