Motywowanie Pracowników - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem VIDI - Centrum Rozwoju Kadr

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Motywowanie Pracowników - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Jastrzębie-Zdrój - Śląskie

  • Cele
    Uczestnicy warsztatów poznają zasady efektywnej komunikacji z zespołem i podniosą na wyższy poziom umiejętności wywierania wpływu na współpracowników oraz ich motywowaniu aby dawali z siebie w wszystko. Celem szkolenia jest poznanie konkretnych technik manipulacyjnych oraz technik perswazji i wywierania wpływu. Warsztaty mają za zadanie kształcenie umiejętności pozytywnego oddziaływania oraz ukazanie narzędzi psychologicznych wykorzystywanych w kontaktach biznesowych. Zrozumienie istoty manipulacji i wpływ poszczególnych jej składników na proces wywierania wpływu na innych ludzi.
  • Szczegółowe informacje
    Program:
    Rozwój umiejętności efektywnego zarządzania ludźmi.

    Własny styl kierowania ludźmi

    Style prowadzenia rozmów

    Stosowanie kar i nagród

    Komunikacja perswazyjna

    Budowanie wizerunku przywódcy

    Motywy postępowania, ratio vs. emotio, mechanizmy obronne.

    Motywowanie podwładnych (integracja zespołu)
    • skuteczne przekazywanie poleceń
    • kontrola
    • pochwała vs. (motywująca) nagana
    • ocena okresowa
    Zasady skutecznego przydzielania zadań

    Zasady skutecznego delegowania

    Zarządzanie personelem – „miękkie” prawa zarządzania

    Komunikacja a wywieranie wpływu

    Zjawisko pierwszego wrażenia.

    Efekt aureoli.

    Oddziaływanie na zmysły.

    Werbalne i niewerbalne elementy perswazji w komunikacji

    Oddziaływanie wpływowe w oparciu o piramidę potrzeb wg Maslow’a.

    Komunikaty emocjonalne i racjonalne

    Zadawanie pytań otwartych , zamkniętych i sugerujących

    Komunikacja perswazyjna.

    Zasada budowania wypowiedzi CFS.

    Efekt „świeżości” i „pierwszeństwa”.

    Znaczenie akcentu w komunikacji.

    „Magiczne słowa”.

    Technika ASAP.

    Słowo „tak” i słowo „nie”.

    Język korzyści.

    Wpływowa siła słowa „ale”.

    Rozpoznawanie typowych psychomanipulacji i obrona przed nimi.

    Motywacja zespołu i Automotywacja

    Indywidualny Plan Działania.

    Automotywacja - Czy jestem gotów na nową jakość swojej pracy, ale i swojego życia?

    Szczegółowe , pisemne wyznaczenie przez uczestników swoich celów osobistych i zawodowych.

    Jak wyzwalać inicjatywy i odpowiedzialności w zespole ?

    Ludzie unikają odpowiedzialności – gdzie tkwi przyczyna?

    Kształtowanie dialogu.

    Budowanie poczucia tożsamości grupowej.

    Wywoływanie automatycznych wzorców zachowań.

Inne informacje związane z motywacja

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |