Profesjonalna Prezentacja - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem VIDI - Centrum Rozwoju Kadr

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Profesjonalna Prezentacja - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Jastrzębie-Zdrój - Śląskie

  • Praktyki
    Metodologia:
    * Teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia - 20 % czasu szkolenia
    * Ćwiczenia indywidualne i zespołowe, gry sytuacyjne, autoprezentacja i odgrywanie ról - 80 % czasu szkolenia
    Szkolenia VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Co oznacza, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia.
    Ze względu to, iż szkolenie prowadzi doświadczony praktyk, zazwyczaj poruszane są również inne, indywidualne problemy zgłaszane przez uczestników. Tym co zazwyczaj chwalą nasi dotychczasowi Klienci jest fakt, iż nasze szkolenia są elastyczne i dostosowują się do potrzeb uczestników, tak aby każdy z nich odniósł jak największe korzyści, przyczyniając się w ten sposób do wzrostu własnej efektywności.
  • Szczegółowe informacje
    Prezentacja jest kluczowym elementem skuteczności w biznesie, to klucz do SUKCESU.
    Na tym szkoleniu każdy Uczestnik pozna sposoby prezentacja swojego produktu z uwzględnieniem „sprzedaży korzyści” dopasowanych do Klienta.

    • doskonalenie umiejętności skutecznej prezentacji
    • prezentacja swojego produktu z uwzględnieniem „sprzedaży korzyści” dopasowanych do klienta
    • nabycie umiejętności przeprowadzania skutecznej prezentacji firmy, produktu, usługi w sposób profesjonalny,zaplanowania struktury prezentacji
    • dobrania treści argumentów, wywierania dobrego wrażenia na słuchaczach.
    • doskonalenie technik komunikacji - zwiększenie kompetencji w zakresie komunikacji międzyludzkiej
    • zrozumienie istoty komunikacji i wpływ poszczególnych jej składników na proces wywierania wpływu na innych ludzi
    • poznanie technik efektywnych wystąpień i pozytywnego oddziaływania na słuchaczy
    • poznanie sposobów reagowania efektywnym zachowaniem na negatywne postawy odbiorców radzenia sobie z pytaniami i zastrzeżeniami.
    Program:
    Mistrz prezentacji - jak wykreować swój wizerunek?
    Budowanie pozytywnego wizerunku – autokreacja.
    Techniki wywierania pozytywnego pierwszego wrażenia.
    Mowa ciała, dykcja.
    Przygotowanie - to podstawa mistrzostwa.
    Przygotowanie prezentacji.
    Etapy skutecznej prezentacji.
    Zasady budowania skutecznej prezentacji (pomysłu, produktu, usługi, procedury).
    Cel prezentacji, określenie profilu słuchaczy.
     
    Co i jak mówić do słuchaczy?
    Efektywna komunikacja.
    Komunikacja werbalna – (aktywne słuchanie, dlaczego milczenie jest ważne).
    Świadomy i nieświadomy poziom komunikacji.

    Jak sprawić by nas słuchali?
    Techniki angażowania odbiorców prezentacji.
    7 zasad kształtowania wypowiedzi
    Uwydatnianie korzyści dla odbiorcy przekazu (zasada PCK). 

    Zadaj pytania.
    Doskonalenie skutecznej argumentacji w oparciu analizę potrzeb
    Budowanie skutecznej argumentacji motywującej partnerów do oczekiwanego działania.

    Trudny odbiorca
    Techniki radzenia sobie z trudnymi pytaniami.
    Techniki przełamywania obiekcji i sprzeciwów słuchaczy.
    Zasady asertywnego zachowania się w procesie komunikacji (min. odbieranie i przekazywanie uwag krytycznych i pochwał, rozwiązywanie sytuacji problemowych).
     
    Słowo jest bronią.
    Techniki perswazji i wywierania wpływu.
    Metody wywieranie pozytywnego wpływu na słuchaczy.
    Efektowne zakończenie prezentacji.

    Certyfikaty:
    Certyfikat VIDI

Inne informacje związane z Komunikacja w Biznesie

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |