Home > Kursy i Szkolenia > Komunikacja w Biznesie > Jastrzębie-Zdrój > Komunikacja w Biznesie i Wywieranie Wpływu - Szkolenie - Jastrzębie-Zdrój - Śląskie

Komunikacja w Biznesie i Wywieranie Wpływu - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem VIDI - Centrum Rozwoju Kadr

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Komunikacja w Biznesie i Wywieranie Wpływu - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Jastrzębie-Zdrój - Śląskie

  • Cele
    Zwiększenie kompetencji w zakresie komunikacji międzyludzkiej i wywierania wpływu na ludzi. Zrozumienie istoty komunikacji i wpływ poszczególnych jej składników na proces wywierania wpływu na innych ludzi.
    Ukazanie jak sobie radzić z psychomanipulacją oraz poznanie praw i technik perswazji. Poznając schemat procesu komunikacyjnego i odkrywając własne nawyki komunikacyjne uczestnicy szkolenia nauczą się świadomie wpływać na jakość osobistych kontaktów. Będą umieli rozpoznawać i stosować niewerbalne sygnały komunikacyjne. Nauczą się stosować podstawowe zasady komunikacji asertywnej, dzięki czemu unikną wielu niepotrzebnych konfliktów w kontaktach z innymi.
    Warsztaty szkoleniowe wskażą jak skutecznie komunikować się w różnych sytuacjach biznesowych, jak być wrażliwym na sygnały wysyłane przez pracowników, jak być przekonującym dla klientów.
  • Praktyki
    Szkolenia VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Co oznacza, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia.
    Szkolenie od samego początku ma postać praktyczną są to studia przypadków praktycznych. Odgrywanie ról, ćwiczenie prezentacji, autoanaliza w oparciu o realizowane w trakcie treningu nagrania video.
    Teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia - 20 % czasu szkolenia
    Ćwiczenia indywidualne i zespołowe, gry sytuacyjne, autoprezentacja i odgrywanie ról - 80 % czasu szkolenia
  • Szczegółowe informacje
    Program:
    Wprowadzenie do komunikowania się perswazyjnego

    Schemat potrzeb indywidualnych

    Interakcja społeczna

    • seria prób i błędów
    • dopasowania definicji sytuacji
    • analiza kosztów / korzyści
    • narzucanie roli partnerowi
    • oddziaływanie grupy:efekt publiczności,efekt współudziału

    Sterowanie wrażeniami


    • pierwsze wrażenie
    • „usta organizacji”
    • symbolika i rytuały
    • fizyczne rekwizyty
    7 zasad kształtowania wypowiedzi

    Sterowanie poprzez przekaz niewerbalny

    Filtry komunikacyjne


    Kształtowanie dialogu

    Budowanie poczucia tożsamości grupowej

    Reagowanie kontrolowane

    Wywoływanie automatycznych wzorców zachowań

    Przełamywanie lodów

    Własny styl kierowania ludźmi

    Style prowadzenia rozmów

    Stosowanie kar i nagród

    Komunikacja perswazyjna

    Komunikaty jednostronne i dwustronne

    Zachowania oparte na emocjach

    Komunikaty emocjonalne i racjonalne

    Dane obiektywne i subiektywne

    Oddziaływanie na zmysły

    Zadawanie pytań otwartych , zamkniętych i sugerujących

    Język korzyści

    Presupozycje


    Zasady bezpośredniego wpływu społecznego


    Zasada autorytetu

    Zasada niedostępności

    Zasada kontrastu

    Zasada wzajemności

    Zasada zaangażowania

    Zasada budowania sympatii

    Zasada dowodu społecznego

    Certyfikaty:
    Certyfikat VIDI

Inne informacje związane z Komunikacja w Biznesie

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |   X