Studia Podyplomowe - Turystyka w Teorii i Praktyce - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem GWSH -Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego w Katowicach

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia Podyplomowe - Turystyka w Teorii i Praktyce - Zaoczne - Katowice - Śląskie

  • Cele
    Celem studiów podyplomowych o specjalności „Turystyka w teorii i praktyce” jest zdobycie podstawowych kwalifikacji w zakresie podstaw turystyki, ekonomiki turystyki oraz tworzenia produktów turystycznych w praktyce.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Studia podyplomowe adresowane są do osób zajmujących się lub mających zamiar zajmować się zawodowo zagadnieniami turystycznymi (organizatorzy imprez turystycznych, pracownicy biur podróży, pracownicy informacji turystycznych, pracownicy komórek organizacyjnych turystyki i promocji w poszczególnych jednostkach administracyjnych itp.)O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
    W przypadku nie zebrania wymaganej liczby osób do utworzenia grupy dziekańskiej, rekrutacja będzie prowadzona do skutku. Uczelnia zastrzega sobie prawo zakończenia rekrutacji przed planowanym terminem.
  • Szczegółowe informacje
    Czas trwania: 3 semestry (350 godzin teoretycznych, 50 godzin praktyk pedagogicznych)
    Zajęcia odbywają się dwa / trzy razy w miesiącu:

    - piątki: 16.30 - 19.50
    - soboty: 8.00 - 16.30
    - niedziele: 8.00 - 16.30
     
    KORZYŚCI
    Absolwenci otrzymują świadectwo ukończenia studiów podyplomowych potwierdzające zdobyte umiejętności.

    FORMA ZAJĘĆ
    Zajęcia realizowane są w formie wykładów, ćwiczeń i warsztatów oraz zajęć terenowych. Każdy przedmiot kończy się egzaminem lub zaliczeniem. Warunkiem otrzymania świadectwa ukończenia studiów podyplomowych jest zaliczenie wszystkich przedmiotów przewidzianych w planie studiów oraz napisanie pracy dyplomowej i zdanie egzaminu dyplomowego.

    WYKŁADOWCY
    Wykładowcami są pracownicy naukowi uczelni wyższych oraz wieloletni nauczyciele.

    RAMOWY PROGRAM STUDIÓW
    1. Podstawy turystyki
    2. Ekonomika turystyki
    3. Marketing w turystyce i rekreacji
    4. Geografia turystyczna świata i Polski
    5. Rodzaje i formy turystyki
    6. Przyrodnicze walory turystyczne świata, Polski i regionu
    7. Kulturowe walory turystyczne świata, Polski i regionu
    8. Regiony turystyczne świata i Polski
    9. Zagospodarowanie turystyczne 
    10. Promocja w turystyce i rekreacji
    11. Innowacyjność w turystyce i rekreacji
    12. Wprowadzenie do architektury i sztuki
    13. Tworzenie oferty turystycznej
    14. Produkty turystyczne w teorii i praktyce
    15. Fotograficzna dokumentacja walorów turystycznych
    16. Prawo ochrony środowiska i przyrody
    17. Turystyka na obszarach przyrodniczo cennych
    18. Wpływ turystyki na środowisko
    19. Organizator i turyści
    20. Organizacja ruchu turystycznego
    21. Rekreacja ruchowa w turystyce
    22. Animacja grupy
    23. Przygotowanie i realizacja wycieczki turystycznej
    24. Prawo w turystyce
    25. Ćwiczenia terenowe - wycieczka

Inne informacje związane z zarządzanie turystyką

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |