Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest zwiększenie kompetencji perswazyjnych w relacjach interpersonalnych. Korzyści dla uczestników Uświadomienie sobie negatywnych i pozytywnych nawyków w wywieraniu wpływu na innychLepsze radzenie sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami ze strony...
Kategoria:Administracja-ogólne
Typ:W ciągu tygodnia
Zapoznanie pracowników administracyjnych w zakresie prawidłowego trybu i zasad wykonywania czynności kancelaryjnych (biurowości) i archiwizacji dokumentacji, zapewniając jednolity sposób - tworzenia, gromadzenia, ewidencjonowania, przechowywania, opracowania,...
Kategoria:Administracja-ogólne
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z obsługą, narzędziami i możliwościami, jakie daje pakiet biurowy Microsoft Office w codziennej pracy biurowej, prowadzenia korespondencji, przygotowywania ofert, pism firmowych oraz korespondencji. Poznanie
środowiska...
Kategoria:Administracja-ogólne
Typ:W ciągu tygodnia
# Koordynacja działań sekretariatu i współpracujących z nim działów
# Budowanie odpowiedniego wizerunku firmy wśród pracowników i klientów
# Umiejętne zarządzanie czasem i realizacją harmonogramów
# Profesjonalne prowadzenie rozmów przez telefon
# Zarządzanie...
Kategoria:Handel Międzynarodowy, Eksport, Import
Typ:W ciągu tygodnia
# Przekazanie uczestnikom wiedzy na temat możliwości wchodzenia na zagraniczne rynki za pomocą agenta lub dystrybutora lub działania na rynku krajowym w charakterze agenta lub dystrybutora
# Omówienie aktualnych przepisów (zwłaszcza tych o charakterze imperatywnym)...
Kategoria:Handel Międzynarodowy, Eksport, Import
Typ:W ciągu tygodnia
# Przekazanie aktualnych informacji o najnowszej wersji Incoterms® 2010, nowej klasyfikacji reguł i nowych terminach, o zmianach w stosunku do Incoterms 2000 oraz o zasadach prawidłowego i bezpiecznego stosowania reguł w kontraktach handlowych
# Analiza poszczególnych...
Kategoria:Handel Międzynarodowy, Eksport, Import
Typ:W ciągu tygodnia
# Przekazanie uczestnikom aktualnych informacji o obowiązujących i przyszłych regulacjach prawnych dotyczących kontraktów handlowych w związku z wejściem Polski do UE
# Przekazanie wiedzy i praktycznych informacji na temat zasad prawidłowego przygotowania i...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
Celem zajęć jest doprowadzenie do integracji zespołów, aby pracownicy możliwie jak najlepiej się poznali i - podczas zajęć praktycznych - przekonali się do korzyści wynikających z pracy zespołowej / współdziałania i zdrowej rywalizacji. Oprócz bardzo dobrej zabawy,...
Kategoria:Zarządzanie w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
CELE SZKOLENIA:
Dostarczenie lub pogłębienie wiedzy oraz zdobycie umiejętności z
zakresu efektywnego zarządzania zespołem. Program obejmuje merytoryczny
i praktyczny warsztat profesjonalnego...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
PLAN SZKOLENIA:
- PR wewnętrzny i zewnętrzny – wzajemne zależności
- Katastrofalne skutki przedwczesnego rozgłosu
- Elementy firmowego zestawu PR
- Co może zbudować korzystny wizerunek instytucji?
- Konieczność testowania, czyli PR-owy skok na „głęboki...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Głównym zadaniem realizowanego szkolenia będzie skoncentrowanie uwagi personelu wokół idei "Wysoka jakość sprzedaży i obsługi klienta kluczem do sukcesu hotelu”. Jeżeli taka właśnie postawa personelu wobec klientów zostanie wypracowana, ugruntowana, wzmocniona...
Kategoria:Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Typ:W ciągu tygodnia
1. Zrozumienie czym jest temperament.
2. Poznanie czynników kształtujących osobowość człowieka.
3. Ukazanie na co podatne są poszczególne temperamenty.
4. Poznanie podstawowych połączeń temperamentów w pracy zespołowej.
5. Ukazanie sposobów wpływania na poszczególne...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
- Nabycie umiejętności radzenia sobie z trudnym klientem, zwiększenie efektywności obsługi klienta.
- Przygotowanie uczestników do skutecznego rozwiązywania trudnych sytuacji podczas sprzedaży.
- Nabycie umiejętności skutecznej komunikacji z klientem oraz diagnozowania...
Kategoria:Prawo Pracy i Ubezpieczeń Społecznych
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest omówienie systemowe podstawowych zasad prawa pracy. Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób, którzy chcieliby pogłębić swoją wiedzę z zakresu prawa pracy, a w szczególności do osób piastujących stanowiska kierownicze. PLAN SZKOLENIA:...
Kategoria:Prawo - ogólne
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest omówienie systemowe podstawowych zasad prawa podatkowego. Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób, którzy chcieliby posiąść lub pogłębić swoją wiedzę z zakresu prawa podatkowego, szczególnie do osób rozpoczynających prowadzenie działalności...
Kategoria:Motywacja
Typ:W ciągu tygodnia
Umiejętność motywowania jest podstawową cechą efektywnych menedżerów i liderów zespołów. Pozostaje ciągle jednym z najtrudniejszych zadań, wymagających łączenia praktycznych doświadczeń z teorią psychologii człowieka. Żaden system motywacyjny nie wyręczy jednak...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
- nabycie umiejętności rozpoznawania i prowadzenia poszczególnych etapów sprzedaży
- nabycie umiejętności właściwego rozpoznania potrzeb klientów
- nabycie praktycznych umiejętności profesjonalnej obsługi klienta
- poznanie efektywnych technik sprzedaży
-...
Kategoria:Rekrutacja i Selekcja
Typ:W ciągu tygodnia
Szkolenie
jest skierowane do osób zajmujących się przygotowaniem, projektowaniem
i prowadzeniem sesji Assessment Center. Celem szkolenia jest zapoznanie
uczestników z metodologią procedury Assessment Center i poznanie przez
nich zasad przygotowania i prowadzenia...
Kategoria:Planowanie Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
Cele szkolenia: • Celem
szkolenia jest zapoznanie uczestników z metodologią prowadzenia
projektów outplacementu (grupowego oraz indywidualnego) oraz rozmów
exitowych. Korzyści: Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili: • zaplanować projekt outplacementu, • dobrać...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Głównym
celem szkolenia jest podniesienie efektywności działania uczestników w
kontekście profesjonalnej obsługi klienta międzynarodowego. Uczestnicy
dowiedzą się a przede wszystkim będą ćwiczyli w jaki sposób efektywnie
komunikować się z klientami, w jaki...