Home > Kursy i Szkolenia > Komunikacja w Biznesie > Warszawa > Techniki Perswazji - Język Wpływu i Manipulacji - Szkolenie - Warszawa - Mazowieckie

Techniki Perswazji - Język Wpływu i Manipulacji - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem COSM Centrum Organizacji Szkoleń Menedżerskich

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Techniki Perswazji - Język Wpływu i Manipulacji - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Cele
    Celem szkolenia jest zwiększenie kompetencji perswazyjnych w relacjach interpersonalnych.
  • Profil słuchacza / Wymogi
    Szkolenie dedykowane do tych osób, które w kontaktach biznesowych chcą zwiększyć swoją skuteczność perswazyjną i lepiej radzić sobie z obiekcjami innych.
  • Szczegółowe informacje
    Korzyści dla uczestników
    • Uświadomienie sobie negatywnych i pozytywnych nawyków w wywieraniu wpływu na innych
    • Lepsze radzenie sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami ze strony rozmówców
    • Zwiększenie wiedzy na temat technik perswazji
    Program szkolenia
    • Sztuka argumentacji
      • Nastawienie wobec sytuacji przekonywania innych
      • Argumentacja dwustronna i jednostronna
      • Opracowanie możliwości korzystnych dla obu stron
      • Zrozumienie systemu motywacji drugiej strony
      • Budowanie silnych relacji partnerskich
      • Dążenie do relacji "wygrany – wygrany"
    • Sztuka argumentacji w zależności od typu odbiorcy
      • Typologia zachowań komunikacyjnych klientów /Odbiorców
      • Opracowanie i zastosowanie zestawu argumentów do rozmów w zależności od stylu komunikacji klienta (przyjaciel, analityk, wizjoner, kierownik)
    • Budowanie trwałych relacji
      • Zasady dobrej komunikacji: lejek komunikacyjny, przeszkody w słuchaniu, słowa – klucze o pozytywnym i negatywnym wydźwięku, składniki komunikacji wg Mehrebiana, komunikacja werbalna
      • Budowanie kontaktu - „rapport”, dostrajanie się (tempo mówienia,  barwa głosu, intonacja, akcenty) i prowadzenie
    • Techniki  wywierania wpływu oraz chwyty psychologiczne
      • Wojna pozycyjna
      • Wojna psychologiczna
      • Zły i dobry policjant (manipulacja emocjami)
      • Wpędzić rozmówcę w kompleks niższości (manipulacje skoncentrowane na samoocenie)
      • Wszystko albo nic (manipulacje poczuciem kontroli)
      • Efekt "Columbo"... (manipulacje oparte na wrodzonych automatyzmach)
      • Techniki przeciwdziałania manipulacjom
    • Język perswazji
      • Techniki perswazji
      • Metaforyzowanie jako narzędzie negocjatora
      • Wykorzystanie modalności zmysłowych w perswazji (kanał czuciowy, słuchowy i wzrokowy – również w rozmowach telefonicznych bowiem odnosi się do wizualizowania przedmiotu np. przedmiotu usługi)
      • Model Miltona - znaczenie słowa nie, ale, spróbuj
      • Kotwice – suwakowe, panel kontrolny kotwic (wzbudzanie określonej  usługi i zwiększania chęci jej posiadania poprzez wykorzystanie kanału czuciowego, słuchowego i wzrokowego naszego klienta)
      • Implikacje i presupozycje oraz ich praktyczne zastosowanie
    Metodologia szkolenia
    Studia przypadków, ćwiczenia ustne i pisemne, scenki, nagrania video + omówienie, burza mózgów, wykład.

    Czas trwania szkolenia 2 dni szkoleniowe

Inne informacje związane z Komunikacja w Biznesie

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |   X