Kategoria:Rozwój Kardy Kierowniczej
Typ:W ciągu tygodnia
Najważniejsze są umiejętności, które zdobędziesz i rozwiniesz uczestnicząc w szkoleniu. Na pewno możesz liczyć na:
* rozwinięcie swoich umiejętności rozpoznawania kluczowych kompetencji w efektywnym zespole,
* udoskonalenie swoich umiejętności:...
Kategoria:Rozwój Kardy Kierowniczej
Typ:W ciągu tygodnia
Biorąc udział w szkoleniu:
* Rozwiniesz indywidualne umiejętności świadomego budowania osobowości przywódcy.
* Nauczysz się identyfikować i eliminować błędy w przywództwie.
* Poznasz różne modele i strategie przywództwa.
* Dowiesz się jakie...
Kategoria:Coaching
Typ:W ciągu tygodnia
Biorąc udział w szkoleniu Coaching w Zarządzaniu pogłębisz i poszerzysz swoją wiedzę na temat:
* zastosowania coachingu w zarządzaniu,
* roli liderki, cech liderki oraz możliwego wpływu liderki poprzez coaching na rozwój pracowników i organizacji,...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia "Negocjacje Zakupowe" jest ugruntowanie wiedzy na temat negocjacji poprzez praktyczne wykorzystanie narzędzi pozwalających kupcom na lepsze przygotowanie całego procesu i uzyskanie możliwie najkorzystniejszej pozycji w rozmowach z dostawcami w...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
W trakcie szkolenia, handlowcy, którzy wezmą w nim udział zostaną przygotowani do przejęcia klientów korzystających z usług
i produktów konkurencyjnych firm.
Dzięki wiedzy trenera i warsztatowej formie szkolenia, uczestnicy:
* Nauczą się analizować poczynania...
Kategoria:Zarządzanie w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Dzięki wiedzy i praktycznemu doświadczeniu naszego trenera zostaniesz przygotowany do sprawnego i profesjonalnego zarządzania zespołem pracowniczym.
Weźmiesz udział w wielu ćwiczeniach indywidualnych i grupowych, które pozwolą Ci:
1. Poznać zasady, według których...
Kategoria:Kierowanie Produkcją
Typ:W ciągu tygodnia
Biorąc udział w szkoleniu zostaniesz przygotowany do wprowadzenia nowego produktu na rynek.
*Poznasz modele rozwoju nowych produktów i nowoczesną strukturę procesu ich rozwoju.
* Dowiesz się, jakie są elementy i jak w praktyce wygląda proces wprowadzania...
Kategoria:Marketing Internetowy
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do sprawnego i profesjonalnego prowadzenia kampanii marketingowych w mediach społecznościowych.
Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:
*efektywnie docierać do swoich potencjalnych klientów w Sieci,
*budować...
Kategoria:Marketing Internetowy
Typ:W ciągu tygodnia
Na szkoleniu poznają Państwo wiele tajników działania firmy w Internecie - marketingu internetowego oraz kampanii internetowych. Warto opanować wiedzę, z których narzędzi naprawdę warto skorzystać i jak poruszać się na rynku usług interaktywnych. W dzisiejszych...
Kategoria:Rekrutacja i Selekcja
Typ:W ciągu tygodnia
O sukcesie przedsiębiorstwa na rynku w przeważającej części decydują ludzie. Odpowiedni dobór pracowników to dla firmy oszczędność kosztów i promesa zbudowania efektywnego zespołu ludzi zdolnego realizować wytyczone im cele. Szkolenie ma na celu profesjonalne...
Kategoria:Coaching
Typ:W ciągu tygodnia
W wielu firmach nowoczesny lider jest mentorem dla swoich podwładnych. Korzystając z różnych narzędzi i technik motywowania pracowników, lider buduje ponadprzeciętną efektywność zespołu oraz stwarza przyjemniejszą atmosferę pracy. Dzięki stosowaniu dobrej komunikacji...
Kategoria:Zarządzanie Zmianą
Typ:W ciągu tygodnia
Żadne przedsiębiorstwo, jeśli chce utrzymać się na rynku, nie może unikać procesu zmian.
W warunkach nieustannie zmieniającego się otoczenia i konkurencji rynkowej zmiana jest koniecznością i zdolność do niej, ma dla przedsiębiorstwa pierwszorzędne znaczenie....
Kategoria:Zarządzanie w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
:: CEL SZKOLENIA
Nowoczesny lider w organizacji XXI wieku to całkowicie nowy typ osobowości. Jego rola,
sposób zachowania, niezbędne kompetencje są inne niż
te, które przypisane były stanowisku kierowniczemu jeszcze kilka lat
temu.
Nowoczesny lider to...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Kontakty międzyludzkie, ze względu na odmienność postaw ludzkich i niską przewidywalność zachowań, niosą ze sobą duży ładunek emocji i stresu. Kontakt z „trudnym klientem" może zaburzać sprawne wykonywanie pracy i realizację celów sprzedażowych i szkodzić wizerunkowi...
Kategoria:Rozwój Kardy Kierowniczej
Typ:W ciągu tygodnia
:: CEL SZKOLENIA
Wykształcenie umiejętności delegowania zadań i
związanej z tym odpowiedzialności.
Wyuczenie technik motywacji pracownika i
kontroli pracy podległego zespołu.
:: KORZYŚCI
Dzięki szkoleniu uczestnicy będą potrafili:
określić...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
:: CEL SZKOLENIA
Przyswojenie metod
używanych przy przygotowywaniu i prowadzeniu szkolenia
Nauczenie uczestników prowadzenia szkolenia
Nauczenie prezentacji w formie jak najbardziej
interesującej dla uczestników
:: TEMATYKA ZAJĘĆ
Identyfikacja...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
# Wiedza, dotycząca etapów aktywnej sprzedaży produktów i usług
# umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami :: TEMATYKA Zasady prawidłowej
komunikacji z klientem - słuchanie aktywne Z najomość
mowy ciała Bariery komunikacyjne
Etapy aktywnej...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
# Zapoznanie handlowców i specjalistów z zasadami budowania relacji z kluczowymi klientami
# Przygotowanie wysokokwalifikowanej kadry zarządzającej kluczowymi klientami
Wszystkie szkolenia dopasowywane są do potrzeb
szkoleniowych klienta. :: TEMATYKA...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
# Rozwinięcie wiedzy zdobytej na szkoleniu "Podstawowe Umiejętności Sprzedaży"
# Nabranie pewności siebie przez Przedstawicieli Handlowych Wszystkie szkolenia dopasowywane są do potrzeb
szkoleniowych klienta. : TEMATYKA ZAJĘĆ
Zarządzanie podległym
terytorium...
Kategoria:VAT
Typ:Zaoczne
Zmiany w ustawie o VAT 2011 – czego dotyczą i co oznaczają???
Zmiany,
które weszły w życie wraz z początkiem roku 2011 dotyczące VATu są na
tyle duże, że możesz popełnić błędy w rozliczeniach VAT, nawet o tym
nie wiedząc! Nie ryzykuj samodzielnej...