Home > Kursy i Szkolenia > Kierowanie Produkcją > Warszawa > Wprowadzanie Nowego Produktu na Rynek - Szkolenie - Warszawa - Mazowieckie

Wprowadzanie Nowego Produktu na Rynek - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem B&O Navigator

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Wprowadzanie Nowego Produktu na Rynek - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Cele
    Biorąc udział w szkoleniu zostaniesz przygotowany do wprowadzenia nowego produktu na rynek.
    *Poznasz modele rozwoju nowych produktów i nowoczesną strukturę procesu ich rozwoju.
    * Dowiesz się, jakie są elementy i jak w praktyce wygląda proces wprowadzania nowego produktu na rynek.
    * Nauczysz się zarządzać procesem wprowadzaniem Twojego nowego produktu na rynek.
    * Zdobędziesz wiedzę i umiejętności, które pozwolą Ci ograniczyć ryzyko związane z wprowadzeniem nowego produktu.
    * Będziesz umiał określać relacje pomiędzy Twoim nowym produktem a jego otoczeniem rynkowym. Dowiesz się jak wykorzystać szanse i zapobiegać zagrożeniom.
  • Profil słuchacza / Wymogi
    Szkolenie jest przeznaczone dla product i brand managerów, dyrektorów marketingu, członków zarządu.
    Szkolenie poprowadzi Tomasz Łucek Trener - współpracujący B&O NAVIGATOR. Menedżer wyższego szczebla działów marketingu, specjalista od działań trade marketingowych i wsparcia sprzedaży, new product development. - czytaj więcej
  • Szczegółowe informacje
    Wprowadzenie nowego produktu na rynek nie jest rzeczą łatwą.
    I choć daleko nam jeszcze do rynku amerykańskiego czy zachodnioeuropejskiego coraz większa konkurencja i nasycenie rynku powoduje, że więcej jest nieudanych "launch-ów" niż tych zakończonych sukcesem. Jak więc profesjonalnie przygotować się do wprowadzenia nowego produktu na rynek? Jakich błędów unikać? Na te i inne pytania odpowiemy w trakcie szkolenia.

    1. PRZED WPROWADZENIEM NOWEGO PRODUKTU NA RYNEK - KONIECZNE PODSTAWY.
    • Organizacja przedsiębiorstwa przed wprowadzeniem nowego produktu.
    • Kto i kiedy powinien myśleć o wprowadzaniu nowych produktów?
    • Kompetencje firm w zakresie wprowadzania nowych produktów.
    2. NOWY PRODUKT.
    • Definicje i podstawowe pojęcia.
    • Klasyfikacja nowych produktów.
    • Znaczenie procesu i rola rozwoju nowych produktów.
    • Główne czynniki powodzenia.
    3. MODELE ROZWOJU NOWYCH PRODUKTÓW.
    • Model sekwencyjny.
    • Model zintegrowany.
    • Inne przykłady.
    4. STRUKTURA PROCESU ROZWOJU NOWEGO PRODUKTU.
    • Budowa ogólna procesu.
    • Struktura decyzyjna w procesie.
    • Pułapki i zagrożenia w procesie.
    5. PRZYGOTOWANIE PROCESU WPROWADZANIA NOWEGO PRODUKTU.
    • Budżet.
    • Pomysły.
    • Analiza pomysłu.
    • Formalizacja, opracowanie i testowanie na etapie koncepcji.
    • Strategia marketingowa.
    • Analiza ekonomiczno - biznesowa projektu.
    6. ZARZĄDZANIE WPROWADZANIEM NOWEGO PRODUKTU NA RYNEK.
    • Opracowanie produktu.
    • Testowanie produktu.
    • Testowanie rynku - test marketingowy.
    • Korekta produktu.
    7. WPROWADZENIE NOWEGO PRODUKTU NA RYNEK. a) Komercjalizacja:
    • Prototyp idealny.
    • Modyfikacja planu marketingowego i strategii.
    • Kiedy? Gdzie? Komu? Jak?.
    • Rozpoczęcie produkcji.
    b) Akceptacja nowego produktu na rynku:
    • Fazy procesu.
    • Czynniki wpływające na proces.
    • Nabywcy i ich reakcje.
    8. NOWY PRODUKT A KONCEPCJA MARKETING MIX W PRZEDSIĘBIORSTWIE.
    • Pojęcie marketing mix.
    • Wpływ nowego produktu na koncepcję marketing mix.
    9. METODY OGRANICZANIA RYZYKA W PROCESIE REALIZACJI ROZWOJU NOWEGO PRODUKTU.
    • Identyfikacja ryzyka.
    • Zarządzanie i ograniczanie ryzyka.
    10. NOWY PRODUKT - ISTOTNE OBSZARY ZALEŻNE.
    • Formy organizacyjne.
    • Kto decyduje o nowym produkcie - Klient czy przedsiębiorstwo?
    • "Konkurencja nie śpi" - wpływ konkurencji na proces.
    • Główne przyczyny niepowodzeń nowych produktów na rynku.
    • Moda - silny czynnik wpływający na nowe produkty.
    • Zmiany i ewolucje cyklu życia produktów.

Inne informacje związane z Kierowanie Produkcją

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |