Kategoria:Logistyka
Typ:W ciągu tygodnia
* Zdobycie wiedzy o zarządzaniu dostawami w przemyśle samochodowym
* Możliwość optymalizacji i minimalizacji kosztów i ryzyka współpracy oraz kontroli dostaw
* Poznanie zasad kreowania wymagań dla dostawców i podpisywania umów w branży motoryzacyjnej...
Kategoria:Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Typ:W ciągu tygodnia
Czas trwania: 2 dni
Lokalizacja: Warszawa
PROGRAM SZKOLENIA:
1. CELE I PRZEDMIOTYWARTOŚCIOWANIA STANOWISK PRACY:
Wykorzystanie wyników w innych obszarach HRPowiązanie ze ścieżkami karieryPowiązanie z wynagrodzeniamiZakres...
Kategoria:Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Typ:W ciągu tygodnia
Czas trwania: 2 dni
Lokalizacja: Warszawa
PROGRAM SZKOLENIA:
Dzień pierwszy
1. EMPLOYER BRANDING - NOWA MODA CZY KONIECZNOŚĆ?
Employer branding w kontekście wyzwań współczesnego rynku pracyEmployer branding w kontekście...
Kategoria:Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Typ:W ciągu tygodnia
Czas trwania: 2 dni
Lokalizacja: Warszawa
PROGRAM SZKOLENIA:
1. ZARZĄDZANIE PRZEZ KOMPETENCJE W FIRMIE:
Związek kompetencji z celami i strategią firmyProces funkcjonowania pracownika w firmie, a kompetencjeKompetencje...
Kategoria:Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Typ:W ciągu tygodnia
Czas trwania: 2 dni
Lokalizacja: Warszawa
I. Strategia firmy a strategia HR
. Czym jest Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
. Czym jest Tworzenie Kapitału Ludzkiego
. Czym jest Zarządzanie Systemowe
. Zarządzanie Strategiczne:...
Kategoria:Prawo Pracy i Ubezpieczeń Społecznych
Typ:W ciągu tygodnia
Czas trwania: 2 dni PROGRAM SZKOLENIA:
1. Nawiązanie stosunku pracy:
Prawidłowy przebieg rozmowy kwalifikacyjnej w kontekście
ustawy o ochronie danych osobowych i zakazu dyskryminacji, czyli jakich
pytań nie wolno zadawać kandydatowi do pracyZakaz dyskryminacji...
Kategoria:Rekrutacja i Selekcja
Typ:W ciągu tygodnia
Czas trwania: 2 dni
Lokalizacja: Warszawa
PROGRAM SZKOLENIA
...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
PROGRAM SZKOELNIA:
1. PRZYCHODZI KLIENT DO SKLEPU...
Co decyduje o satysfakcji klienta - analiza czynnikówTypologia klientówJak tworzymy „trudnych klientów"
2. CZEGO TEN KLIENT CHCE?
Analiza motywacji klientówBadanie potrzebObsługa od a do zEtapy...
Kategoria:Administracja Personelem
Typ:W ciągu tygodnia
1. CO PO PIERWSZE?
Jak korzystnie wybrać system czasu pracy i okres rozliczeniowy ?Kiedy wybrać system równoważny, a kiedy przerywany?Dla jakich pracowników wybrać zadaniowy system czasu pracy?Kiedy opłaca się praca weekendowa i skrócony system czasu pracy?Jakie...
Kategoria:Zarządzanie Firmą
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest przedstawienie zaawansowanych technik zarządzania opartych m.in. o wyznaczenie i monitorowanie celów rocznych oraz wskaźników efektywności. Dodatkowo, szkolenie to przedstawia metody wprowadzania usprawnień i rozwiązywania problemów bezpośrednio...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Program szkolenia: Czy wszyscy manipulujemy?Co jest manipulacją a co nią nie jest?W jaki sposób nieświadomie manipulujemy?W jaki sposób możemy być świadomie manipulowani? Czy manipulacja zawsze jest zjawiskiem negatywnym?Jak dostrzec manipulacje i wywieranie...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili:
• zdefiniować potrzeby komunikacji wewnętrznej i przełożyć je na cele,
• określić cele i zaplanować audyt komunikacji wewnętrznej,
• stworzyć i wdrożyć plan działania komunikacji wewnętrznej w firmie,
•...
Kategoria:Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z zasadami procedury rozstawania się z pracownikami oraz procedury outplacementu, z najczęściej występującymi problemami, począwszy od przygotowania informacji dla załogi o zwolnieniu, bądź odejściu pracownika, po prowadzenie...
Kategoria:Finanse w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Wiedza zdobyta na szkoleniu pozwoli zrozumieć i opanować finansową logikę funkcjonowania przedsiębiorstw, analizy wyników i wpływ decyzji podejmowanych przez pracowników pionów niefinansowych na generowane wyniki. Uczestnicy poznają wszystko to co asystenci związani...
Kategoria:Rachunkowość w Firmie
Typ:W ciągu tygodnia
Uczestnicy szkolenia będą potrafili wykorzystać arkusz kalkulacyjny do analizy danych i budowy bazy informacji o procesach zachodzących w przedsiębiorstwie oraz trafnie oceniać procesy gospodarcze na każdym szczeblu przepływów - działalność operacyjna, inwestycyjna,...
Kategoria:Audyt Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
Czas trwania szkolenia: 2 dni (14 godzin zegarowych) Program szkolenia: Wprowadzenie: definicje, rozwój audytu wewnętrznego, zakres audytu, rodzaje audytów. Audytor wewnętrzny jako doradca - audyt wewnętrzny a zarządzanie. Standardy audytu wewnętrznego....
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
* zwiększenie skuteczności komunikacji realizowanej za pomocą słowa (pisanego, mówionego),
* zwiększenie skuteczności samodzielnie przygotowywanych materiałów promocyjnych,
* zwiększenie skuteczności komunikacji bezpośredniej i pośredniej (rozmowy telefoniczne,...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
Przedstawienie uczestnikom metod i sposobów jakimi bada się skuteczność działań promocyjno reklamowych oraz metod planowania i interpretacji badań. Czas trwania szkolenia: 2 dni (14 godzin zegarowych) Program szkolenia: Źródła wiedzy na temat rynku.Metody i...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest poznanie najstarszego i najpowszechniej stosowanego modelu dochodzenia do twórczych rozwiązań (Creative Problem Solving Osborna I Parnesa).
Nabycie umiejętności świadomego i praktycznego stosowania wyobraźni i twórczego potencjału do rozwiązywania...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
# zwiększenie profesjonalizmu w sprzedaży powierzchni reklamowej,
# nabycie umiejętności w zakresie technik sprzedaży,
# poznanie korzyści, jakie osięgnie kllient kupując poszczególne rodzaje reklam,
# zwiększenie skuteczności w pozyskiwaniu nowych klientów....