Home > Kursy i Szkolenia > Komunikacja w Biznesie > Warszawa > Wywieranie Wpływu i Manipulacje w Biznesie - Szkolenie - Warszawa - Mazowieckie

Wywieranie Wpływu i Manipulacje w Biznesie - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem High5 Training Group

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Wywieranie Wpływu i Manipulacje w Biznesie - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Praktyki
    Powyższy trening realizujemy również w formie szkolenia wewnętrznego dla firm, po uprzednim zmodyfikowaniu go w kierunku Państwa potrzeb.
  • Profil słuchacza / Wymogi
    Cały czas jesteśmy poddawani psychomanipulacjom. Czynią to producenci, sprzedawcy, politycy, organizacje, manipulujemy wszyscy wszystkimi. Osoby o obniżonym poczuciu wartości i asertywności są niezwykle podatne na coraz skuteczniejsze techniki wywierania wpływu. Na naszym szkoleniu nauczycie się Państwo rozpoznawać techniki wywierania wpływu w relacjach biznesowych. Być może część z nich wykorzystacie do pozytywnych działań. Wzmocnimy poczucie wartości Uczestników szkolenia, tak aby kupując, sprzedając, negocjując, czy zarządzając skutecznie oparli się manipulacjom, chwytom erystycznym i podobnym technikom. Staniecie się Państwo osobami, które nie tylko nie poddadzą się psychomanipulacjom, ale będą mogły wykorzystywać sztukę wywierania pozytywnego wpływu na partnerów dla dobra firmy i ich samych.
  • Szczegółowe informacje
    Program szkolenia:
    1. Czy wszyscy manipulujemy?
    2. Co jest manipulacją a co nią nie jest?
    3. W jaki sposób nieświadomie manipulujemy?
    4. W jaki sposób możemy być świadomie manipulowani?
    5. Czy manipulacja zawsze jest zjawiskiem negatywnym?
    6. Jak dostrzec manipulacje i wywieranie wpływu na podświadomość?
    7. Poczucie wartości a wpływ na manipulacje.
    8. Elementy poczucia wartości jako skuteczna obrona przed psychomanipulacją.
    9. Manipulacja werbalna - słowa klucze.
    10. Manipulacja niewerbalna - gesty, postawy, mimika.
    11. Pozostałe kanały przekazu.
    12. Wywieranie wpływu a manipulacja - rozpoznanie, przeciwstawianie się, obrona.
    13. Wywieranie pozytywnego wpływu na poziomie niewerbalnym.
    14. Czy każda forma komunikacji to forma wywierania wpływu?
    15. Jak rozpoznać i umiejętnie dostosować się do swojego rozmówcy? - dostrojenie.
    16. Czy istnieją słowa klucze do podświadomości innych ludzi?
    17. Aktywne słuchanie służy obronie przed manipulacją.  
    18. Chwyty erystyczne. 
    19. Agresja, wycofanie, zależność - osobowościowe reakcje na psychomanipulacje.
    20. Enneatypy manipulacji - w jaki sposób wywierać skuteczny wpływ na ludzi o różnych typach osobowości?
    Czas trwania szkolenia: 2 dni (14 godzin zegarowych)

Inne informacje związane z Komunikacja w Biznesie

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |   X